שייט במזרח אסיה

17 יום

כולל: הונג קונג, יפן, טייוואן והפיליפינים

המזרח הרחוק,  אשר אין שני לו ביופי אקזוטי ומיסטיקה, משלב מנהגים ומסורות של אלפי שנים, טעמים וקולות, החל מדרום מזרח אסיה ועד למזרח הרחוק והודו. 

בשילוב שיט בלתי נשכח באחת מספינות הפאר של “חברת הולנד אמריקה” נגיע למספר יעדים במזרח. נתחיל בהונג קונג המשלבת ישן וחדש. מצד אחד, שליטה בתחום הפיננסי והמסחר המודרני ומצד שני, שומרת על מסורות סיניות עתיקות.  נבקר ביפן המכונה גם “ארץ השמש העולה”. המדינה מציעה נופים מדהימים, ערים מהמודרניות בעולם ותרבות מיוחדת. נטעם גם מטייוואן, אי יפהפה  המשלב בין טכנולוגיה ומודרניזציה מואצת, לבין שורשים עמוקים שנשלחים אל העבר והמסורת. נקנח את טיולינו בביקור בפיליפינים. , אחת המדינות היפות והמיוחדות ביותר בתבל.  מדינת האיים הקסומה, שוכנת מול חופי דרום מזרח אסיה, ממזרח לוייטנאם ומורכבת מ-7,100 איים מרהיבים אשר כ-2,000 מהם מאוכלסים. כפרים מסורתיים בצפון המדינה, טראסות אורז ענקיות, הרי געש, ג’ונגלים ועוד המון טבע שמשולב באופן מיוחד מאוד עם המסורתיות המקומית והקדמה שבאה מהמערב.

סגור

נשוט על פני מפרץ ריפולס, אחד החופים היפים באי והמשך נטייל בין המבנים הקולוניאליים המשוחזרים.  נמשיך לכפר הדייגים היפהפה אברדין, ונכיר קהילה ששומרת על מסורת עתיקת יומין ומתגוררת בבתי סירות – ניגוד מרתק לקצב החיים המודרני ולגורדי השחקים הסמוכים. בתום הסיור נעלה על אניית הפאר אשר תשמש עבורנו מלון מפואר צף, בית ידידותי עם כל כיווני האוויר והנופים שהאדם שואף אליהם. נתחיל את השיט בשעה 23:00.

אניית פאר מן היפות בעולם: WESTERDAM (ווסטרדם)
האנייה מסדרת אניות הפאר החדשות של Holland America Line’s באנייה:
*11 סיפוני אורחים
*מסעדות וטרקלינים המוקפים נוף פנוראמי .
*בוטיק אלגנטי
*מתחם בר חדש באטריום
*אולם מופעים משודרג ומעוצב ובו מופעים כמעט כל ערב
*בכל החדרים מורגשת הנעימות הייחודית של Holland America *חדרים מרווחים ואלגנטיים עם חלון (חלקם עם מרפסת פרטית בתוספת תשלום) *מיטות יוקרתיות של Mariner’s Dream עם מצעים איכותיים *חלוקי מגבת יוקרתיים
*טלוויזיה עם DVD מומלץ בהחלט להביא סרטים מעניינים מהארץ…
*מקום אחסון מרווח
*פירות טריים בכל עת ללא תוספת תשלום
*שתייה – הזמינו לכם בכיף, מיצים ועוד משקאות המוענקים ללא תשלום
*שירות צחצוח נעלים ללא תשלום.
*ארוחות כשרות באיכות ובטוב טעם
בנוסף באנייה: אולם מפואר למופעים , נגני מוסיקה וזמרים ,קזינו , ברים, מסעדות פאר, ספא, חדר כושר, בריכה וג’קוזי וכמובן צוות בידור הפעיל בכל יום.

 

 

 

סגור

נעגון בעיר נאהה, בירת אוקינאווה ונצא לסיור באי. נהנה ממראם של חופים לבנים וים טורקיז. אוקינאווה ידועה ממלחמת העולם השנייה מהקרבות הקשים שהתנהלו בה ומהתמונה הידועה של חיילים התוקעים את הדגל האמריקאי לאחר כיבושה.

סגור

נסייר באי, נראה את הנמל הגדול, את הכפרים המקומיים – נקבל הצצה לחיי הכפר של יפן בינות לנופי האיים. בתום הסיור נחזור לספינה ונתארגן לשבת.

סגור

נבקר בסמלה של העיר, אגם הלוטוס. נראה את  הפגודות המשקיפות עליו ובמקדשים סביבו. נבקר באזור המשוחזר של “שני הרציפים”. בתום הסיור נחזור לאנייה.

סגור

העיר העתיקה, ליבה התרבותי וההיסטורי של העיר מנילה, נשארה בצורתה המקורית מאז תקופת הקולוניה הספרדית בפיליפינים.

סגור

הלוע העתיק יוצר את רכס טאגאיטאי, בו ממוקמת העיר טאגאיטאי. הר הגעש טאאל מקיף לוע הר געש נוסף בו אגם ואפילו אי קטן. טאגאיטאי הינה עיר רגועה, הממוקמת 60 ק”מ דרומית למנילה. חלקו הארי של אי הר הגעש יצא מהאגם במהלך התפרצות פראית ב1911, התפרצות שגבתה חיים של מאות אנשים. מאז, מספר התפרצויות קטנות פיסלו ועיצבו את מראהו של האי. עם יותר מ47 לועות ו35 פסגות וולקניות, הר הגעש טאאל היה ונשאר אחד מהרי הגעש הקטלניים בעולם. לאחר ארוחת הבוקר במלון ניסע כשעתיים לטאגאיטאי בדרך מרתקת בכביש המטפס אל העיר. לאחר מכן נמשיך ונרד אל אגם טאאל. משם נמשיך בסירה קטנה הנקראת “באנקה” לעבר האי המרכזי. נרכב על סוס עד ללוע הר הגעש. לאחר צפייה בלוע הר הגעש המרהיב נחזור בחזרה על גבי סוסים אל הסירה ומשם נשוט בחזרה אל הרכבים. נחזור למנילה דרך העיר טאכאיטאי.

סגור

אל המפלים מגיעים ע”י מסע בנהר על גבי קאנו מקומי. השייט בנהר מהווה אטרקציה עוד מימי השלטון הספרדי. העיר פגסנחאן ממוקמת בנקודת מפגש של 2 נהרות, נהר באלאנאק ונהר בומבוגאן. נשוט אל המפל הגדול והמרכזי. נעצור במפלים הראשונים “מפלי הטלאהיב” בנוף מרהיב. נא לא לשכוח להביא בגדים להחלפה וכיסויים למצלמה, ארנק וטלפונים. לבשו בגדים קלים.

סגור

נמשיך לבית הקברות האמריקאי שבפאתי העיר מקאטי, בה מרוכזות רוב השגרירויות ומרכזי הקניות המודרניים, לצד ביתה הנוכחי של אימלדה מרקוס, אשת הנשיא לשעבר של הפיליפינים. נשוב למלון להכנות לשבת לקבלת שבת וארוחת שבת.

סגור
תאריכים ומחירים

תאריכים ומחירים

יציאה
חזרה
ימים
מחיר
תוספת ליחיד
מדריכים
הערות
קובץ להדפסה

מחיר הטיול כולל

*טיסה בינלאומית כולל היטלי דלק ומיסים
*9 ימי שיט באחת מספינות חברת “הולנד אמריקה”
*אוטובוס ממוזג לכל הסיורים וההעברות על פי התכנית
*סיורים, ביקורים וכניסות לאתרים על פי התכנית
*בתי מלון מדרגה ראשונה
*חצי פנסיון כשר לכל אורך הטיול ואפשרות להכנת כריכים לארוחת הצהריים.
*מדריך טיול מצוות “שי בר-אילן”

המחיר אינו כולל

*טיפים לנותני שירותים בחו”ל 120$.
*טיפים לנותני שירותים בספינה בלבד כ-100$ (ישולמו ישירות בספינה)
*ביטוחים למיניהם
*הוצאות אישיות כלשהן
*בילויי ערב שאינם נכללים בתכנית המפורטת
*תשר למדריך הישראלי של הטיול – מקובל להעניק  5$ לאדם ליום

כדאי לדעת

ביטוח:
אנו בשי בר אילן מעניקים לכם הטבה – פוליסת ביטוח בריאות ומטען בסיסית הנרכשת קבוצתית. פוליסה זו מכסה אתכם כאנשים בריאים, עד גיל 75. באם אתם לוקחים תרופות כלשהן על בסיס קבוע, סובלים ממחלה כרונית כלשהי, הייתם מאושפזים בחצי השנה האחרונה או שחל לאחרונה שינוי במצב בריאותכם, הנכם נדרשים להרחיב את הפוליסה בכדי שתהיו מכוסים בהתאמה למצבכם. הרחבת הפוליסה היא על אחריותכם האישית בלבד ותיעשה על ידכם ישירות מול חברת הביטוח!

במקרה של הרחבת הביטוח, עלות ההרחבה בלבד תשולם על ידכם ישירות לחברת הביטוח.

הפוליסה (הבסיסית/המורחבת בהתאמה לפי הצורך) מכסה אתכם בדמי ביטול (כמפורט בסעיף תנאי ביטול) גם במקרה שתאלצו לבטל השתתפותכם בטיול מסיבות רפואיות כפי שמפורט בתנאי הפוליסה.
הטבה זו אינה ניתנת להמרה כספית כל שהיא או לזיכוי.

רק בריאות! וזכרו לא לנסוע לחו”ל ללא ביטוח המתאים למצבכם הבריאותי!

הערות:
* ימי שישי ושבת, ימי חג וחול המועד בארץ, ימי א‘ וחגים בחו”ל אינם נחשבים למניין ימי עבודה.
* במידה והוצאו כרטיסי טיסה כלשהן או נקנו שירותים נוספים כגון אשרה וכד‘,  יתווספו מחיריהן לדמי הביטול הנקובים לעיל.
* בכל מקרה של שינוי, ביטול או תקלה הקשורה לטיסות, לשיט או לתעבורה תחול האחריות על חברת התעופה או התעבורה.
* יתכנו שינויים במסלול הטיול עקב שינוי בזמני טיסות פנימיות וסיבות אובייקטיביות אחרות.
* בצוע הטיול כפוף לתנאים ואחריות כפי שמופיעים באתר האינטרנט
* יש לוודא שהדרכון בתוקף ל-6 חודשים לפחות

תנאי תשלום:
*דמי הרשמה 500$ לאדם
*עד 90 יום לפני הטיול, השלמה ל- 30% מעלות הטיול
*עד 45 יום לפני הטיול, השלמה ל- 100% מעלות הטיול

תנאי ביטול:
*בעת ביטול מכל סיבה שהיא מרגע ההרשמה ועד 90 ימי עבודה  לפני  יציאת הטיול  יחויב הנוסע ב-97 $ דמי רישום בלבד
*בעת ביטול מכל סיבה שהיא מ-89 ימי עבודה ועד 30 ימי עבודה לפני יציאת הטיול יחויב הנוסע ב-1500$ + 47$
*בעת ביטול מכל סיבה שהיא  מ-29 ימי עבודה ועד 14 ימי עבודה לפני יציאת הטיול יחויב הנוסע ב-2500$ + 47$
*בעת ביטול מכל סיבה שהיא מ-13  ימי עבודה* לפני יציאת הטיול עד למועד היציאה  יחויב הנוסע בכל מחיר הטיול כולל כל העלויות הנלוות.
* במידה והוצאו ויזות לארצות היעד ו/או כורטסו הטיסות, יתווספו מחיריהם לדמי הביטול הנקובים

 

css.php