טיול כשר לסין

סין לבוגרי סין כולל ההר הצהוב והונג קונג

17 יום

מסורת לצד קדמה, שמורות טבע מרהיבות, הרים קדושים, שדות אורז ודובי פנדה

בעקבות הקורונה הטיול לא יתקיים במהלך שנת 2020.
תאריכים לשנת 2021, יפורסמו בקרוב.
סין בדגש חבל סצ’ואן, יונאן הקסום וההר הצהוב.
סין – הענק המתעורר, עולם ומלואו במדינה אחת. ערים עתיקות, אתרים ארכיאולוגיים, תרבות מרתקת, מקדשים מרהיבים, מסורת לצד קדמה, שמורות טבע מרהיבות, הרים קדושים, שדות אורז ודובי פנדה.

בחבל סצ’ואן אשר בליבה של סין, אחד המחוזות המאוכלסים ביותר במדינה, נראה יערות עתיקים ואגמי טורקיז שהשלכת משתקפת במימיהם מהמראות היפים ביותר  של הנוף הסצ’ואני, נראה גם את הבודהא הענקי והמרשים ואת הפנדות החינניות. החבל התפרסם בעיקר בשל שמורות הטבע שמרתקות אליהן מיליוני מבקרים.

חבל יונאן, כשמו כן הוא “מדרום לעננים” – בדרום מערב סין מן המחוזות המעניינים והמרתקים באסיה, משמש ביתם של שליש מהמיעוטים הלאומיים ושל מחצית מיני הצמחים והחיות הקיימים בסין. החבל נהנה מצורות נוף מגוונות. מנוף הררי ומושלג (שולי ההימלאיה) ועד יערות-גשם מן היפים במדינה.

נמשיך אל חבל הארץ המקסים – הרמה הטיבטית, אזור מיוחד במנזרים מן המושכים בעולם. לא נוותר על ביקור בהר הצהוב, מאתרי הנוף והתרבות המרתקים של סין, הבנוי מגושי גרניט אפורים ומתנשא לגובה רב מעל לסביבתו המישורית.

סגור

מסלול הטיול

נסייר ברובע היהודי. ניכנס לבית הכנסת “אהל משה” שהיה בית הכנסת המרכזי ל-20,000 יהודים במלחמת העולם השנייה ונלמד על יהודי שנחאי באותה תקופה. זה הוא סיפור מרתק בייחודו. נעלה לאחד המגדלים הגבוהים בעולם – ג’ין מאו – ונשקיף על הנהר והעיר היפהפייה בערב נטייל במדרחוב ננג’ינג ובטיילת בונד ונערוך שיט על הנהר. נראה את גורדי השחקים של העיר החדשה ואת המבנים הקלאסיים מהמאה שעברה.

סגור

הכפר הונגצון, הוקם בשנת 1131, בנוי בצורת שור. הגבעה הסמוכה לו נחשבת לראש השור, ואילו שני הרחובות המטפסים עליה מסמלים את קרניו. ארבעת הגשרים החוצים את הנחל ג’י-יין מסמלים את רגלי השור, ובתי הכפר את גופו. הכפר הקטן שידי, הצליח להישאר כמעט ללא שינוי מאז הימים המאוחרים של שושלת מינג וימיה המוקדמים של שושלת צ’ינג, לפני מאות שנים. שיטוט בין השבילים הצרים והצצה אל החצרות הפתוחות של הבתים המרשימים יגרמו לכם לחוש כאילו גלשתם בזמן לימי הקיסרים הסינים. בתום הביקור נחזור לבית המלון ונתארגן לקראת כניסת השבת. ארוחת שבת.

סגור

ההר הצהוב, אשר נכנס בשנת 1990 לרשימת אתרי המורשת העולמית, נודע בזכות 4 מעלות אשר הופכות אותו לפאר היצירה של הטבע. מעלתו הראשונה היא הנוף הייחודי של עצי האורן המיוחדים, בני מאה שנה ומעלה. מעלתו השנייה של ההר הצהוב היא סלעיו המוזרים. פסגותיו נטועות כעצי יער, צוקיו מתנשאים אל השמיים ולרגלי הפסגות פרושים ואדיות עמוקים. מעלתו השלישית היא “ים העננים”. האקלים בהר משתנה בהתאם לגובה השטח, ולפיכך העמקים ההרריים מכוסים תכופות ב”ים עננים” והפסגות מוסתרות וצצות לפרקים, מה שיוצר מחזה מרהיב ביופיו. מעלתו הרביעית היא המעיינות החמים אשר למרגלות ההר.

סגור

נבקר במטעי התה ונלמד על תהליך ייצור התה. נבקר בפגודת שש ההרמוניות ובבית המרקחת העתיק במדרחוב של העיר, בו נוכל לראות אנשים הבאים עם מרשם ויוצאים עם שק מלא צמחים.

סגור

בתום הביקור נמשיך בטיול בנופיו המרהיבים של חבל סצ’ואן לעבר אמישאן.

סגור

נמשיך ללשאן. נשוט על נהר המין אל אחת האטרקציות המדהימות בטיול, “דאפו”, פסל הבודהה הענק. הפסל החצוב בסלע על גדת הנהר, מתנשא לגובה של כ-70 מטר. בתום הביקור ניסע לצ’נגדו.

סגור

לאחר הנחיתה, נבקר בפארק של בריכת הדרקון השחור. נמשיך לביקור בכפר ביישא בו “הזמן עצר מלכת…”, שם נגלה ונתפעל מסביבת אוכלוסייה שתחייך אלינו בלבוש בני ה”נאשי”. צאצאי נוודים, בני תרבות כמעט מטריארכלית בו הנשים הנהיגו את אורח החיים. נתרשם מהכתב המיוחד שלהם, מעצות הכהן – הדומבה, בלבוש הססגוני ומהריקודים. נבקר במרכז הרוחני של ה”נאשי” ובכיכר המרכזית בעיר. נבקר בכפר ביישא נתפעל מהשדות, השוק והחקלאות.

סגור

הגבוהה ברכסים היא פסגת השלג והקרחונים “דרקון הג’ייד” המתנשא לגובה של 5500 מטר. נתבונן באזורים המקודשים לבני המיעוטים ונתפעל מאגמי הטורקיז הקסומים. בתום הביקור נחזור לבית המלון ונתארגן לשבת. ארוחת שבת.

סגור

“ערוץ דילוג הנמר”, עמק דרמטי ומקסים שבקירותיו מתגלים סלעי שיש, תוצאה של הפעילות הטקטונית של הרי ההימלאיה. בתום הביקור ניסע לשדה התעופה ונטוס לקונמינג, בירת מחוז יונאן, העיר החשובה ביותר בדרום מערב סין ואחת המרכזיות בדרום מזרח אסיה. העיר ממוקמת בגובה של כ-1900 מטר, מכונה עיר האביב הנצחי בשל מזג האוויר הנוח השרוי בה בכל ימות השנה.

סגור

אלפי סלעים מזדקרים אל על מתוך האדמה. הסלעים מתהדרים בצורתם המשונה היוצרת אצל המתבונן תחושה חיות אגדיות. כאן גרים “בני הסאני”, מיעוט שלו תלבושות ססגוניות ותרבות ייחודית. בערב, נמליץ להצטרף למופע פולקלור, היפה ביותר בקונמינג.

סגור

בתום הביקור נטוס להונג קונג. עם ההגעה נצא להיכרות ראשונה עם העיר. נראה את השוק הצף, נבקר בשוק סטנלי המפורסם אתר חובה לחובבי שווקים עם מאות חנויות המוכרות בגדים ויצירות אומנות, עבודת-יד, רהיטים, צעצועים, ופריטים דקורטיביים.

סגור

נעלה בחשמלית הפעילה כבר למעלה מ-100 שנה אל פסגת ויקטוריה, אחד היעדים המתויירים בהונג קונג, לתצפית על האי. תם ולא נשלם טיולינו בסין. ניסע לנמל התעופה ונטוס חזרה לארץ. נחיתה ביום ה-17.

סגור
תאריכים ומחירים

תאריכים ומחירים

יציאה
חזרה
ימים
מחיר
תוספת ליחיד
מדריכים
הערות
קובץ להדפסה

מחיר הטיול כולל

* טיסות בין לאומיות הלוך ושוב וטיסות פנים בהתאם למסלול הטיול
* מיסי נמל ודלק נכון לתאריך  1/6/18
* ביטוח נסיעות, בריאות ומטען בסיסי
* אכסון בבתי מלון דרגת תיירות טובה ו/או ראשונה
* חצי פנסיון + מצרכים להכנה עצמית של כריכים לצהריים
* אוטובוס תיירים ממוזג לביצוע תכנית הטיול
* סיורים עם מדריך ישראלי ומקומי דובר אנגלית. כולל דמי כניסה לאתרים המפורטים.
* מדריך ישראלי מצוות  “שי בר אילן” .

המחיר אינו כולל

* טיפים לנותני השירותים השונים בחו”ל בסך 120$ לנוסע
* ויזה לסין בסך 100$ לנוסע בעל דרכון ישראלי
* שינויים במחירי הטיסות המושפעים מהתייקרות היטלי דלק וביטחון, מיסי נמלי התעופה לאחר תאריך 1.6.18 או כתוצאה משינויים לא צפויים בטיסות
* שינויים בשער המטבעות המקומיים לעומת הדולר מעל 2% מתאריך 1/6.18 ועד לתשלום בפועל יחולו על הנוסע
* טיפ למלווה הישראלי (נהוג לתת 5$ ליום לנוסע)
* מופעים שאינם כלולים במחיר הטיול (פירוט מופעים ומחירים יימסרו בנפרד במהלך הטיול)
* הוצאות בעלות אופי אישי כלשהן כגון: משקאות בארוחות / טלפונים וכד‘
* כל שרות שאינו מוזכר במחיר כולל
* כפוף לתנאים ואחריות כפי שמופיעים באתר האינטרנט

כדאי לדעת

ביטוח:
אנו בשי בר אילן מעניקים לכם הטבה – פוליסת ביטוח בריאות ומטען בסיסית הנרכשת קבוצתית. פוליסה זו מכסה אתכם כאנשים בריאים, עד גיל 75. באם אתם לוקחים תרופות כלשהן על בסיס קבוע, סובלים ממחלה כרונית כלשהי, הייתם מאושפזים בחצי השנה האחרונה או שחל לאחרונה שינוי במצב בריאותכם, הנכם נדרשים להרחיב את הפוליסה בכדי שתהיו מכוסים בהתאמה למצבכם. הרחבת הפוליסה היא על אחריותכם האישית בלבד ותיעשה על ידכם ישירות מול חברת הביטוח!
במקרה של הרחבת הביטוח, עלות ההרחבה בלבד תשולם על ידכם ישירות לחברת הביטוח.
הפוליסה (הבסיסית/המורחבת בהתאמה לפי הצורך) מכסה אתכם בדמי ביטול (כמפורט בסעיף תנאי ביטול) גם במקרה שתאלצו לבטל השתתפותכם בטיול מסיבות רפואיות כפי שמפורט בתנאי הפוליסה.
הטבה זו אינה ניתנת להמרה כספית כל שהיא או לזיכוי.
רק בריאות! וזכרו לא לנסוע לחו”ל ללא ביטוח המתאים למצבכם הבריאותי!

תנאי תשלום:
* דמי הרשמה 500$ לאדם
* עד 45 יום לפני הטיול, השלמה ל- 1500$ לאדם
* עד 21 יום לפני הטיול, השלמה ל- 100% מעלות הטיול

דמי ביטול:
*מרגע ההרשמה 47$ אמריקאי לנוסע בגין דמי ביטול אשר יגבו בכל מקרה
*מ 21-44 ימי עבודה טרם היציאה לטיול : 1547$ אמריקאי לנוסע
*מ 7-21 ימי עבודה טרם היציאה לטיול :2547$ אמריקאי לנוסע
*פחות מ-7 ימי עבודה טרם היציאה לטיול: 100% דמי ביטול כולל כל העלויות הנלוות כגון ויזה וכד‘
*דמי ביטול בטיסות פנימיות (בטיולים בהם קיימות על פי התוכנית טיסות פנימיות): פחות מ-30 ימי עבודה טרם היציאה לטיול: 100% דמי ביטול לנוסע

הערות:
* ימי שישי ושבת, ימי חג וחול המועד בארץ, ימי א‘ וחגים בחו”ל אינם נחשבים למניין ימי עבודה.
* במידה והוצאו כרטיסי טיסה כלשהן או נקנו שירותים נוספים כגון אשרה וכד‘, יתווספו מחיריהן לדמי הביטול הנקובים לעיל
* מחיר הטיול מבוסס על מינימום של 25 נוסעים משלמים
* בכל מקרה של שינוי, ביטול או תקלה הקשורה לטיסות, לשיט או לתעבורה תחול האחריות על חברת התעופה או התעבורה
* יתכנו שינויים במסלול הטיול עקב שינוי בזמני טיסות פנימיות וסיבות אובייקטיביות אחרות
* יש לוודא שהדרכון  בתוקף ל-6 חודשים לפחות

 

css.php