טיול לארגנטינה

טיול לפרו, ברזיל וארגנטינה

21 יום

הטיול המושלם לדרום אמריקה

טיול המשלב יעדים וערים מהיפות בעולם. בברזיל מריו דה ז’ניירו (העיר המופלאה).

והפלא העולמי: מפלי איגואסו. בארגנטינה, מבואנוס איירס “פריז של דרום אמריקה” והמשך לקלפאטה העיירה בקצה העולם שם נשוט לקרבת “הקרחון המתנפץ” פריטו מורנו ובל נשכח את פרו וגולת הכותרת – מאצ’ו פיצ’ו – אחד מפלאי תבל.
טיול בקצב אחר, טיול לערים ואתרים היפים בעולם.

נפתח בפרו שם נבקר באתר עוצר הנשימה, ה”מאצ’ו פיצ’ו” (“הפסגה העתיקה”) עיר שנבנתה על ידי האינקה במרומי הרי האנדים ולא נהרסה בידי הכובש הספרדי.

נמשיך לברזיל, המדינה הגדולה ביותר בשטחה ובאוכלוסייתה ביבשת דרום אמריקה היא תערובת עוצרת נשימה של תרבויות שנמזגו זו לזו והשתלבו זו בזו וכל אלו בתוך שפע אדיר של אוצרות טבע מרהיבים. נחגוג עם הברזילאים ב”מצעד המנצחות”. נטוס למפלי איגואסו הנחשבים בצדק רב ליפים בעולם. נחצה את הגבול לארגנטינה, המדינה השנייה בגודלה ביבשת הנושקת לאוקיינוס האטלנטי במזרח ובמערב, רכס הרי האנדים שעובר מצפון לדרום לאורך היבשת וחוצץ בינה לבין שכנתה, צ’ילה. נבקר באל קאלאפטה על סף פארק הקרחונים ממנה נשוט ונצפה בפלא הטבע הלא הוא הקרחון הידוע בשם “פריטו מורנו” – הקרחון המתנפץ. נגיע לעיר הבירה “בואנוס איירס” שכתרים רבים נקשרו לה.

סגור

מסלול הטיול

נמשיך למוזיאון הזהב המציג אינספור דוגמאות של אוספים וזהב טרום התקופה הספרדית. תכשיטים, מסכות, כלי חרס, פסלים וחפצים מתרבויות פרו השונות. במוזיאון גם אוסף טקסטיל וכלי נשק מכל העולם. נבקר במוזיאון האינקוויזיציה.

סגור

מיד עם הגיענו נהנה ממראות העיר ומהתצפיות ונרד לעמק המבורך עמק אורובמבה – שהיה מקודש לאינדיאנים בני ממלכת האינקה. נבקר בחוות לאמות ואלפאקות Awana Kancha ונהנה בשוק האינדיאני המיוחד בפיסאק. נמשיך לתצפיות בלתי נשכחות בהרי האנדים ובעמק.

סגור

העיר נחשפה בשנת 1911 ע”י החוקר חירם בינגהאם. נטייל בשוק האינדיאני הענק, בעיירה: “אגואה קאליאנטה” ונתפעל מיערות הגשם והצמחייה המיוחדת.

סגור

בהגיענו, נעלה לתצפית על העיר המיוחדת המכונה לא פעם “קטמנדו של פרו” בשל היותה מוקד משיכה למטיילים ולתיירים רבים. גם האזור בו היא שוכנת ניתן להקביל להרי ההימלאיה. בערב, נוכל לצאת למופע “הרי האנדים”.

סגור

הנחשבת לאחת הערים היפות בעולם בזכות מיקומה הטופוגראפי, החופים, המפרצים שכונות הפאר וההרים המרשימים שבתוכה.

סגור

כמו כן, נראה את אצטדיון הסמבה (“סמבודרומו”) בו מתקיים כל שנה “הקרנבל הגדול בעולם…” נתבונן גם באצטדיון מאראקאנה – מגרש הכדורגל המפורסם ביותר בעולם (בעבר: 128,000 מקומות ישיבה!) האצטדיון מתחדש לקראת המונדיאל בשנת 2014 והאולימפיאדה בשנת 2016 . נסיים בביקור במפעל התכשיטים ואבני החן ה.שטרן שיש לו יותר מ-200 סניפים בעולם כולו, כולל בישראל. בערב נוכל לצאת למופע פלטפורמה.

סגור

נמשיך לעבר יער הגשם טיז’וקה, היער האורבאני הגדול בעולם, הנמצא בלב העיר. ביער אלפי סוגים של צומחים ובעלי חיים אשר נמצאים רק ביער האטלנטי. ביער המון פינות חמד עם מפלים שוצפים. נסיים בביקור בשכונת הפאבלות, המשכנות הדלים הסוגרים סביב העיר ומטפסים ממנה מעלה אל ההרים. בתום הסיור נחזור למלון ונתארגן לשבת. ארוחת שבת.

סגור

לאחר הנחיתה נתפעל ממפלי האיגואסו בשטחה של ברזיל. נראה תמונה פנוראמית נדירה של המפלים אשר תאפשר לנו להבין איך שרשרת המפלים בנויה לאורך מאות מטרים. לאחר שנצפה בשני הצדדים, אתם תקבעו היום איזה צד של המפלים האדירים הללו מדהים יותר! בערב נמליץ לכם על מופע פולקלור.

סגור

רוחבו 5 קילומטרים! לעיתים קרובות מתנתקים מהקרחון גושי קרח הנופלים לאגם ב”קולות מים רבים, אדירים…” נטייל בין נופי התצפיות השונות, ונלמד על הפלא העולמי המושך אליו מבקרים מכל העולם. אחת למספר שנים הגושים סוכרים הנהר וגורמים למפץ אדיר. נשוט על פני האגם הגדול.

סגור

נתפעל מהשדרות הרחבות המקושטות בעצים ופרחים, הכיכרות המפוארים עם ארמון הנשיאות, ארמון הקונגרס, בית הכנסת המרשים, בנין האופרה, היכל המשפט עליו מתנוססים לוחות הברית אשר מהם הוענקו לעולם חוקים ומוסר, איצטדיון הכדורגל וכמובן הרובע היהודי בו חיים עדיין רבבות משפחות, בתי ספר יהודיים ועשרות בתי כנסת.

סגור
תאריכים ומחירים

תאריכים ומחירים

יציאה
חזרה
ימים
מחיר
תוספת ליחיד
מדריכים
הערות
קובץ להדפסה

מחיר הטיול כולל

*טיסות בינלאומיות  וטיסות פנים, מיסי נמל בינלאומיים.
*בתי מלון מדרגה ראשונה ותיירות טובה.
*ביטוח נסיעות, בריאות  ומטען בסיסי.
*חצי פנסיון כשר + אפשרות להכנת כריכים לצהריים.
*אוטובוס תיירים נוח וממוזג לביצוע תכניות הטיול.
*סיורים וכניסות לאתרים כמצוין בתכנית.
*מדריך מקצועי מצוות “שי בר אילן”.
*מדריכים מקומיים דוברי אנגלית לפי הצורך.
*מצעד הנבחרות המנצחות – סיום הקרנבל

המחיר אינו כולל

*טיפים לנותני שירותים בחו”ל בסך של 180$
*טיפ למדריך הישראלי (מקובל לתת 5$ לאדם לכל יום טיול).
*מופעים אשר לא כלולים בתכנית.
*הוצאות בעלות אופי אישי.
*כל מה שלא צוין בסעיף “מחיר הטיול כולל”.

כדאי לדעת

הערות חשובות:
*יתכנו שינויים במסלול הטיול  עקב שינוי בזמני טיסות פנימיות וסיבות אובייקטיביות אחרות.
*בכל מקרה של שינוי, ביטול או תקלה הקשורה בטיסות, שייט או תעבורה תחול האחריות על חברת התעופה או התעבורה.
ביטוח:
אנו בשי בר אילן כוללים במחיר הטיול פוליסת ביטוח בריאות ומטען ברמה הבסיסית. פוליסה זו מכסה אתכם כאנשים בריאים. באם אתם לוקחים תרופות כלשהן על בסיס קבוע, סובלים ממחלה כרונית כלשהי, הייתם מאושפזים בחצי השנה האחרונה וכדומה, הנכם נדרשים להרחיב את הפוליסה בכדי שתהיו מכוסים בהתאמה למצבכם. הרחבת הפוליסה היא על אחריותכם האישית בלבד ותיעשה ישירות מול חברת הביטוח!

למי שנזקק להרחבה, תקוזז העלות של הפוליסה הבסיסית הכלולה במחיר הטיול מהמחיר שתידרשו לשלם עבור השדרוג לפי מצבכם הבריאותי.

הפוליסה (הבסיסית/המורחבת בהתאמה לפי הצורך) מכסה אתכם בדמי ביטול (כמפורט בסעיף תנאי ביטול) גם במקרה שתאלצו לבטל השתתפותכם מסיבות רפואיות כפי שמפורט בתנאי הפוליסה.

רק בריאות! וזכרו לא לנסוע לחו”ל ללא ביטוח המתאים למצבכם הבריאותי!

חשוב לדעת:
* ימי שישי ושבת, ימי חג וחול המועד בארץ, ימי א‘ וחגים בחו”ל אינם נחשבים למניין ימי עבודה
* במקרה של ביטול הטיול מצד הנוסע : במידה והוצאו כרטיסי טיסה כלשהם או ניקנו שירותים נוספים כגון אשרה וכד‘, יתווספו מחיריהן לדמי הביטול.
* על הנוסע מוטלת האחריות להגיע למיפגש הקבוצה ולהתעדכן סופית, בכל השינויים הרבים    המתבצעים במסלול הסופי לאחר עדכון טיסות פנים ושינויי סוכני הנסיעות בחו׳ל. כל מסלול עובר שינויים בהתאם לנ׳ל ובנסיבות שינויי אקלים רציניים או מפגעים ושינויים הכרחיים. אין לנו כסוכני נסיעות שליטה על שינויים רבים המתבקשים בחלוף החודשים הרבים מאז תכנון הטיול המקורי. בכל מקרה שהנוסע ימצא לנכון לבטל ההרשמה לטיול עקב השינויים במסלול.
* בצוע הטיול כפוף לתנאים ואחריות כפי שמופיעים באתר האינטרנט
* יש לוודא שהדרכון תקף ל-6 חודשים לפחות מיום החזרה ארצה.

תנאי ביטול:
* בעת ההרשמה 47$ דולר אמריקאי לנוסע בגין דמי ביטול אשר ייגבו בכל מקרה.
* מ- 60-30 ימי עבודה טרם היציאה לטיול : 1500$ + 47$ דולר אמריקאי
* מ- 29-14 ימי עבודה טרם היציאה לטיול : 3000$ + 47$ דולר אמריקאי
* פחות מ 13 ימי עבודה טרם היציאה לטיול :100% דמי ביטול.
* בכל מקרה מהנ”ל דמי הביטול חלים גם על כל העלויות הנלוות כגון ויזה ועוד.
* דמי ביטול בגין טיסות פנים: כל כרטיס טיסה שכורטס, יחולו דמי ביטול מלאים על הנוסע שביטל השתתפותו מכל סיבה שהיא.

css.php