טיול לאיחוד האמירויות

8 יום

הכי גדול, הכי נוצץ, הכי גרנדיוזי, הכי חדשני (ומקום של כבוד לגמלים)

שי בר אילן פותחת לכם את השער לאיחוד האמירויות! 8 ימים של טיול בעולם זוהר – קסום וכשר
המילה “אמירתים” הפכה למילה המדוברת ביותר בישראל מאז “הסכם אברהם” – ההכרזה המרגשת על נרמול היחסים עם איחוד האמירויות ב-13 באוגוסט 2020. אמרתם אמירתים – אמרתם חלום קסום ובעיקר נוצץ, כמיהה וסקרנות אינסופית להגיע אל מדינת 7 האמירויות או אם תרצו – נסיכויות, שיחסי ישראל איתה יוצאים בימים אלה מהצללים היישר לטיסות ישירות וטיולים מהאגדות.
קרוב ל-17 מיליון תיירים ביקרו ב-2019 במדינת הנסיכויות, ונהנו מיעד שמושך לא מעט סלבריטאים ועשירים מכל העולם ומציע שילוב מרתק בין נוף מדברי ואווירה ים תיכונית, בין גמלים להייטק וחדשנות, אתרים עתידניים ובעיקר – הרבה יוקרה ופאר מכל עבר.

 

 

מדובר באחת המדינות העשירות ביותר בעולם והכלכלה השנייה בעולם לאחר סעודיה. איחוד האמירויות יושבת על מצבורי נפט אדירים עם ההכנסות הגבוהות ביותר בעולם – לא פחות מ- 1.2 טריליון דולר(!) שמושקעים כיום יותר ויותר בהייטק. את תוצאות ההר האדיר של המזומנים שיש לאמירתים תוכלו לראות בשמונת ימי הטיול החלומיים שלנו בשלוש ערים: דובאי, אבו דאבי וראס אל ח’ימה.

באתר העיר דובאי תמצאו את ההצהרה הבאה:
OUR VISION IS TO MAKE DUBAI THE HAPPIEST CITY ON EARTH OVER THE PAST 40 YEARS
ואלה, מסתבר, לא רק מילים. דובאי, העיר השנייה בגודלה באמירויות, היא לא רק שיאנית בנייה וארכיטקטורה עולמית, ולא רק מרכז עסקים בינלאומי, שמגלגל מיליארדי דולרים,  אלא גם בירת אופנה בינלאומית. בתי האופנה הגדולים של אירופה כבר מזמן כאן ואת תצוגת 2020 שלו, קארל לגרפלד )”שאנל”) בחר לקיים כאן, ממש על… החול. אם תשימו לב היטב תוכלו לגלות ברחוב תיקי “בירקין”, שעלותם עשרות אלפי דולר לפריט, מציצים מעל השלמה השחורה והרעלה המסורתית של נשות דובאי. במכוניות פרארי ולמבורגיני, אגב, נוהגים השוטרים בסיוריהם הרגילים בעיר… כי הכל בדובאי הוא הכי – הכי גבוה, הכי יקר, הכי נוצץ. היא מרכז עושר וזוהר מסנוורי עיניים, עם גורדי שחקים עצומים, קניונים נוצצים, איים מלאכותיים בלב ים ואפילו אתר סקי במדבר.

אבו דאבי היא לא רק בירת האמירויות, אלא גם העיר הגדולה והעשירה ביותר בעולם, המשתרעת על 87% משטח האמירויות ובה יושבים מוסדות השלטון. שני שלישים מעושרה של איחוד האמירויות מגיעים מאבו דאבי, הנחשבת גם לעיר תרבותית יותר, עם מוזיאונים, מסגדים מהיפים בעולם המוסלמי – כאלה שאנחנו הישראלים לא נחשפנו אליהם. הוסיפו לזה פארקי שעשועים, אטרקציות ואיך לא כמובן קניונים יוקרתיים.

ראס אל-ח’ימה, הרביעית בגודלה באיחוד, שוכנת בחלקו הצפוני של חצי האי ערב וגובלת מצפון במחוז מוסנדם שבעומאן. זו הנסיכות הגבוהה ביותר באיחוד, כפי ששמה מעיד עליה “ראש האוהל” בעברית. בשטחה נמצא הר ג’איס, ההר הגבוה ביותר באיחוד, קרוב ל- 2000 מטר מעל פני הים. האמירות משלבת תרבות מרתקת, היסטוריה עשירה עם  נופי בראשית.

למטייל באבו דאבי, דובאי וראס אל ח’ימה ברור די מהר שאיחוד האמירויות אינה עוד מדינה מסולמית. שלוש הערים הן לא רק מוקדי תיירות משגשגת, אלא גם סמל לחדשנות וקידמה ובעיקר בולטת בכל פינה השאפתנות של מנהיגיה למתג אותן כערים עתידניות, עם שלוחות של אוניברסיטאות מובילות ועם הפנים לתיירות העולמית ולהשקעות בינלאומיות.

כל אלה מתבצעים הלכה למעשה, כאשר רק 10% מהתושבים הם אמירתים אזרחי המדינה והיתר זרים, תושבים קבועים או זמניים, בעיקר עובדים בבנייה, תיירות, עבודות בית ועוד. אליהם נוספים אנשי עסקים בינלאומיים, עובדי שלוחות וחברות בינלאומיות מובילות המתגוררים כאן, ביניהם לא מעט ישראלים.

באבו דאבי ובדובאי קהילות יהודיות קטנות המתכנסות לתפילות בשבתות וחגים. השנה נערכה לראשונה ברית מילה היסטורית באבו דאבי, לבנם של זוג יהודים שהתגוררו בעבר בברלין ואותה ליווה שליח חב”ד ורב הקהילה היהודית בברלין הרב יהודה טייכטל.

השפע, הקידמה והחדשנות באיחוד האמירויות לא משכיחים כאן לרגע את המסורת והמורשת. כך למשל האמירתים מוקירים את הגמלים ששירתו את אבות-אבותיהם דורות רבים, והם היום חלק מהפולקלור המקומי. בדובאי נערכים מרוצי גמלים ואפילו, לא תאמינו, תחרויות יופי לגמלים – לא לדאוג, גם אלה מגלגלים מיליונים. וככה, רק בדובאי תמצאו את “בית החולים לגמלים” הראשון בעולם מסוגו, שם זוכים בעלי הדבשת לטיפולים וניתוחים אקסלוסיביים, כמובן באמצעות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם!

סגור

מסלול הטיול

מסגרת דובאי מורכבת משני מגדלים אנכיים בגובה 150 מטרים המחוברים על ידי גשר באורך של 100 מטרים והיא ללא ספק גולת הכותרת של קו הרקיע של העיר דובאי. נעלה אל הגשר לאחד מהמראות המרגשים בטיול ונקבל הצצה מרתקת על העיר כאשר מצד אחד נראה את דובאי העתיקה ומצד שני דובאי המודרנית. נמשיך לקניון דובאי, הקניון הגדול בעולם שמשתרע על פני 1,124,000 מטר מרובע! יש בו גם שלל אטרקציות וגם כל החנויות שניתן רק לחשוב עליהם. נבקר באקווריום הגדול ולאחר מכן, נעלה למגדל בורז’ ח’ליפה, הבניין הגבוה בעולם. נעלה לקומה 124 ומשם נצפה על כל האזור מהמפרץ הפרסי ועד המדבר. נרד לצפות במופע מזרקות המים שבאגם קניון דובאי. בערב, נצא לשיט במפרץ דובאי אשר תכלול ארוחת ערב. נהנה מהנופים של גורדי השחקים של העיר.

סגור

כיום, האתר משמר את דרך הגידול של העצים אך בעיקר את שיטות ההשקיה של אותם ימים. נמשיך למבצר הציורי אל ג’אהילי אשר הוקם בשנת 1891 להגן על העיר ודרכי המדבר המוליכות אליה וממנה, אך בעיקר על מטעי התמרים שהיו עיקר הפרנסה. נסיים בביקור בשוק הגמלים, הגדול ביותר באיחוד האמירויות הערביות. אחר הצהריים ניסע לאבו דאבי, האמירות הגדולה והעשירה מבין האמירויות, וגם עיר הבירה של המדינה. נבקר במסגד אבו דאבי המדהים ביופיו, שם נחווה ארכיטקטורה איסלאמית במיטבה.

סגור

נסיים בסיור פנורמי באי יאס, המכונה “אורלנדו של המזרח התיכון. באי אטרקציות רבות כמו פארק השעשועים “פרארי וורלד”, פארק המים הענק “ווטר וורלד”, מסלול המרינה שבו מתקיים מדי שנה מרוץ ה”גרנד פרי” כחלק מאליפות הפורמולה 1 וכמובן חופים מדהימים .בתום הביקור, נחזור לדובאי ונתארגן לשבת. ארוחת שבת.

סגור

נגלה את המורשת העשירה של האמירויות לפני חתימת ההסכם אשר הוביל לאיחוד שבעת האמירויות. בחציו השני של היום, ג’יפים 4X4, יאספו אותנו מהמלון וניסע בשיירה למדבר שם נחווה חוויית אקסטרים של נסיעה בדיונות הבלתי נגמרות, נצפה בשקיעה מרהיבה. יתכן ונוכל לפגוש גם כמה חיות בר ונקנח באירוח בדואי במאהל מעולם אחר. במאהל ימתינו לנו דוכנים, קעקועי חינה וגמלים ידידותיים לסביבה ולתיירים. האירוח יכלול ארוחת ערב ושלושה מופעים מיוחדים ביותר- בקיצור- ערב בלתי נשכח.

סגור
תאריכים ומחירים

תאריכים ומחירים

יציאה
חזרה
ימים
מחיר
תוספת ליחיד
מדריכים
הערות
קובץ להדפסה

כלול במחיר הטיול

* טיסה בין לאומית הלוך ושוב בהתאם למסלול הטיול ומיסי נמל ודלק נכון לתאריך 1.3.21
* אכסון בבית מלון בדירוג של 5*
* פנסיון מלא: ארוחת בוקר כשרה + ארוחה צהריים ארוזה + ארוחת ערב חמה
* מים מינרליים באוטובוס
* ספארי ג’יפים במדבר
* אוטובוס תיירים נוח ממוזג לביצוע תכנית הטיול
* מדריך מצוות שי בר אילן
* סיורים בהתאם לתוכנית הטיול ומדריך מקומי דובר אנגלית
* דמי כניסה לאתרים השונים המופיעים בתוכנית הטיול
* טיפים לנותני השירותים בחו”ל
* מופעים וערבי פולקלור בהתאם למסלול הטיול
* מס תיירות במלונות

לא כלול במחיר הטיול

* ביטוח נסיעות, בריאות ומטען
* ויזה (הוצאת ויזה בהתאם להנחיות. עלות ויזה 90$ לאדם)
* שינויים במחירי הטיסה המושפעים מהתייקרות היטלי הדלק והביטחון ומיסי נמלי התעופה לאחר תאריך ‏1.10.20
* שינויים בשער המטבעות המקומיים לעומת הדולר האמריקאי מעל 2% מתאריך 1.3.21 ועד לתשלום בפועל יחולו על הנוסע
* טיפ למדריך הישראלי (נהוג לתת 5$ ליום לנוסע)
* הוצאות בעלות אופי אישי כלשהן כגון: משקאות בארוחות, טלפונים וכד‘
* כל שרות שאינו מוזכר במחיר כולל

כדאי לדעת

הערה: המסלול נתון לשינויים בעקבות הגבלות הקורונה. במידה ויהיו אתרים סגורים אנו נשבץ אתרים חלופיים.

הערות
* ימי שישי ושבת, ימי חג וחול המועד בארץ, ימי א‘ וחגים בחו”ל אינם נחשבים למניין ימי עבודה.
* במידה והוצאו כרטיסי טיסה כלשהן או נקנו שירותים נוספים כגון אשרה וכד‘, יתווספו מחיריהן לדמי הביטול הנקובים לעיל.
* מחיר הטיול מבוסס על מינימום של 25 נוסעים משלמים.
* בכל מקרה של שינוי, ביטול או תקלה הקשורה לטיסות, לשיט או לתעבורה תחול האחריות על חברת התעופה או התעבורה.
* יתכנו שינויים במסלול הטיול עקב שינוי בזמני טיסות וסיבות אובייקטיביות אחרות.
* תנאים ואחריות כפי שמופיעים באתר.
* חשוב לוודא שהדרכון בתוקף ל-6 חודשים לפחות.
* עדיין אין הסכמי תעופה בין ישראל לאיחוד האמירויות, מחיר הטיול עלול להשתנות בהתאם להסכמי התעופה ותמחור הטיסות.
* התוכנית מתארת את אתרי הביקור אך לא בהכרח את סדר הביקורים לאורך הימים.

תנאי תשלום
• בעת הרשמה – $100 לאדם.
• עד 35 יום לפני היציאה – גמר תשלום.

תנאי ביטול
• מרגע ההרשמה ועד 30 ימי עבודה לפני היציאה – דמי הביטול $100 לאדם בלבד.
• מ- 30 – 11 ימי עבודה לפני היציאה – עלות כרטיס הטיסה לאדם בלבד.
• מ- 10 ימי עבודה עד מועד היציאה – עלות כרטיס הטיסה ובתוספת $100 לאדם.

הערת קורונה
בשל המצב הרגיש בעקבות התפרצות נגיף קורונה, החזר מלא על התשלומים במקרה של ביטול בעקבות התפרצות קורונה במדינת היעד המלווה באזהרה של משרד הבריאות.

 

 

css.php