מטיילים כותבים על צפון אמריקה

טיול לאלסקה והרי הרוקי הקנדיים בהדרכת שמעון עטר - קיץ 2019

טיולים מאורגנים לקנדה ואלסקה

טיול לקנדה ואלסקה

ב”ה

מאת:
צדקיהו תמר ודוד
ירושלים
תאריך: ג’ מנחם אב תשע”ט
4.09.2019

לכבוד:
מר מוטי זלוטניק
מנכ”ל “שי בר-אילן”
פתח – תקווה

שלום רב,
הנדון: הטיול להרי הרוקי ולאלסקה עם שמעון עטר
ברצוננו לשתף אותך בחוויות נפלאות מהטיול שלנו להרי הרוקי ולאלסקה עם חברת “שי בר-אילן” בהדרכת מר שמעון עטר שהתקיים בחודש תמוז תשע”ט (יולי 2019).
טיילנו 19 ימים בהרי הרוקי ואלסקה. טיול זה מצטרף לשורה ארוכה של טיולים חובקי עולם מיוחדים ומושקעים שזכנו לטייל בהדרכתו הנפלאה של שמעון עטר, בניהם ארה”ב דרום אמריקה סקנדינביה ועוד. גם בטיול זה נחשפנו להיסטוריה של עמים ותרבויות. פגשנו בדרך נופים מדהימים ונהנינו מהסבריו של מר שמעון עטר. הוספנו חוכמה ודעת והכל בדרכו המיוחדת והנפלאה, מיומנות רבה, מקצועיות, ארגון, מסירות ואכפתיות. הרגשנו ששמעון השקיע והכין רבות לקראת הטיול ובמהלכו. תעיד על כך, בין היתר, החוברת המושקעת המגוונת והמרתקת שקבלנו ממנו בטיול, דרכה ראינו פנים רבות למקומות בהם ביקרנו בתחומי הגיאוגרפיה, ההיסטוריה, הממשל, הכלכלה, התרבות ועוד. וכן דפי שירה משירי ארץ ישראל היפה להנעים את הטיול.
בכל מהלך הטיול הרגשנו שאנחנו נמצאים בידיים טובות ומיומנות מדריך המכיר את השטח הסביבה ומסלול הטיול ואת האתרים שבקרנו בהם. גם במהלך הטיול ניכר שהושקעה מחשבה בכל פרט, קטן כגדול. נדרש תיאום מרבי של פרטים שונים עם מספר גורמים בו זמנית כדי לעמוד ביעדים והלו”ז הקשוח שקצב הטיול הכתיב והכל מתוך רצון עז להספיק את התוכנית.
ברצוננו להדגיש שבמהלך הטיול, הארוחות הוגשו בצורה טובה מאוד ומגוונת כפוף למגבלות הכשרות שאנו מקפידים עליהם. שמעון דאג תמיד שיהיה לנו אוכל מספיק לכל היום כולל הכנת כריכים ירקות ופירות בכל מהלך הטיול. לגבי היום הראשון שמעון הדגיש גם במהלך פגישת ההכנה וגם במסרון שנשלח שלא ניתן יהיה לקבל אוכל במלון בלילה הראשון בגלל השעה המאוחרת ויש להיערך לכך בעוד מועד. על אף זאת קיבלנו פירות ושתיה קלה בהגיענו למלון בשעה מאוחרת.
ראוי לציון מיוחד היחס החם והרגיש עבור הנכדה של משפחת שליסלברג – הילדה עדי שדאגת לה ולצרכיה המיוחדים כילדה על מנת שתרגיש הכי טוב בחברת המבוגרים. ובעיקר לסבא יצחק שליסלברג שבגלל בעיות בריאות ודיאטה מיוחדת דאגת כל יום שיהיה לו את המצרכים המיוחדים להם נזקק בכל מהלך הטיול.

יודעים אנו שלא פשוטה היתה המלאכה ובטוחים אנו שהמדריך עשה לילות כימים כדי שהטיול ינעם לכולם, הרגשנו שהוא נותן את הלב ואת הנשמה!
הטיול היה מרתק ומרגש. החוויה היתה גדולה ובלתי נשכחת ועל כל אלה תודתנו והערכתנו הרבה. זכינו להרגיש את נפלאות הבורא שברא עולם נאה ולחוש ולהבין בצורה מוחשית במהלך הטיול את תיאור יופי הבריאה מהפסוקים במזמור ק”ד בתהילים ברכי נפשי את ה’ .

יצאנו לטיול טבע ונוף ואותו קיבלנו בשפע רב שמילא את כל הציפיות.

על כל אלה ועוד תודתנו והערכתינו למדריך שמעון. אנו מאחלים לשמעון שימשיך להדריך בעוד מקומות נפלאים ברחבי העולם לראות ולהראות את פלאי הבריאה למטיילים רבים מתוך תחושה של הודיה לקב”ה: “מה רבו מעשיך ה’, כולם בחוכמה עשית”

בתודה ובהוקרה
תמר ודוד צדקיהו

צור קשר חזרה לדף הבית להמלצות מטיילים נוספות
css.php