מטיילים כותבים על המזרח הרחוק

טיול לסין בהדרכת אסף סגל, יוני 2016

טיול לסין

ב”ה

זו הפעם הראשונה שאנחנו נוסעים בטיול מאורגן. התייעצתי עם חבר עם ניסיון שאמר לי שיש שני תנאים עיקריים לטיול מאורגן מוצלח: הקבוצה והמדריך .”אתה והמזל שלך אמר “.
הקבוצה התבררה כמיוחדת במינה, כול אחד עם סיפור חיים מרתק וכולם צנועים, גילו טפח וכיסו טפחיים. וכ”א מנש.
והמדריך, ואין אומרים שבחו של אדם בפניו, פשוט מדהים. ראשית אסף השכיל לתקתק את הטיול בכול היבטיי הלו”ז והלוגיסטיקה והרי התייר מטייל על קיבתו וכריתו.
בכול אתר ואתר הפגין אסף ידע עצום: בגיאוגרפיה, בהיסטוריה, באופי האנשים באמונותיהם, ומה לא. הוא גם תיבל את הטיול בסיפורים מאלפים והקרין לנו את אהבתו למזרח, גם אם היו פה ושם חילוקי דעות בתורתו של לאו’ דז’ה. ובדברים שהמזרח בודהה מליבו.
ומעבר לכול קרן אסף מאנושיות ואהבת הרע מתורת ישראל סבא. ידע לתמוך פיסית ונפשית ביעפי כוח ולרומם את המוראל בעת ביטולי טיסות, העברת מזוודות והליכות בחום הלח.
הפסוק אומר: “מודה ועוזב”. אז בזמן שאנחנו מודים לו מקרב לב על השבועיים הנפלאים האלה, שפתחו לנו צוהר לעולם כל כך לא ידוע וכל כך שונה הוא עוזב אותנו להרפתקאות אחרות. אשרי הנוסעים איתו לתאילנד.
כדי להתנחם מהפרידה המוקדמת יש לנו את משחת הפלא וסרט הסטנד אפ, אלפי תמונות, אין ספור זיכרונות של נופים מהממים, מקומות קסומים וצחוקים בריאים.

אנחנו בטוחים שאסף יצליח בכול אשר ילך והוא הולך המון.

תודה רבה רבה עלה והצלח,
אפרים ומרים אררה וקבוצת סין
סיוון תשע”ו

צור קשר חזרה לדף הבית להמלצות מטיילים נוספות
css.php