מטיילים כותבים על אפריקה

טיול למרוקו בהדרכת מוטי דיין - חורף 2019

טיול למרוקו

בס”ד
9.12.2019

לכבוד חברת שי בר אילן

טיול למרוקו בתאריכים : 24.11-4.12.2019

קשה לתאר בכתב טיול לארץ מגוונת בנופיה היפים והמיוחדים, בסיפוריה ובתרבותה.

ברצוננו להביע את הערכתינו הרבה למדריך מוטי דיין שליווה אותנו בטיול זה. וכן להרצל איבגי שהיה מדריך מלווה.

הטיול הה מוצלח בזכותו של מוטי שדאג, טרח והתאמץ לספק את צרכי הקבוצה. הדריך במקצועיות רבה, הוביל אותנו גם לאתרים שלא היו כלולים במסלול הטיול. וכן הפליא בבישולים טעימים. (חברת “שי בר אילן” הרוויחה מדריך מקצועי מעולה). הידע הרב ההתלהבות, הסיפורים האישיים והתקשורת עם התושבים בשפתם הצליחו לחבר אותנו לכל מה שראינו, הוסיפו מימד מיוחד ומרגש לכל ההסברים והעניקו לנו חוויה שלא תישכח.

זכינו בטיול גם במדריך מלווה הרצל איבגי – בעל יכולת הדרכה מעולה מטובלת בהומור. העשיר אותנו בצורה מעמיקה ומעניינת. הנעים לנו את הנסיעות הארוכות בהדרכה מקצועית מעולה בבקיאות מיוחדת הראויה לשבח. אשריכם שזכיתם בו.

מוטי יקר: הוכחת יכולת ארגון וניהול הקבוצה במקצועיות רבה. הצלחת להעביר לנו בצורה מושלמת את העושר האדיר של ההיסטוריה היהודית, את נופיה המיוחדים והמגוונים, את התרבות והאומנות והמאכלים המיוחדים של מרוקו. תיארת והעברת את המידע בהתלהבות שהצליחה לסחוף אותנו ולגרום לנו חוויה אדירה. תודה על שהחדרת בנו את האהבה שלך למרוקו. ניכר שהנך עושה מלאכתך במקצועיות, באהבה ובהנאה רבה.

הרצל יקר: זכינו במלווה שופע ידע, רגיש בעל אישיות מדהימה. תרמת רבות להצלחת הטיול בהדרכה מקצועית מעולה, הנעמת לנו את הנסיעה באוטובוס בבקיאות הראויה לציון, ידעת לבחור בבדיחות משעשעות ובחוש ההומור השופע ובכך הנעמת לנו את הנסיעה הארוכה באוטובוס. תרמת רבות לגיבוש ולהנאה.

תודה נוספת לחברי הקבוצה (חברי קיבוץ לביא). שבחברתם הרגשנו כבני משפחה.

מדריכים מעולים וקבוצה נפלאה זה שילוב מנצח לטיול מוצלח.

לסיום אנו רוצים שוב להודות לך מוטי מעומק הלב על הטיפול המסור על הדאגה לכל פרט ופרט, על ההקשבה, העשרה והעברת אהבתך למרוקו. על טיול מדהים שאין ספק שתרמת רבות להצלחתו. עם טעם של עוד…

נתראה ב”ה בטיול הבא.
יעקב ודרורה שא-נס
נתניה

צור קשר חזרה לדף הבית להמלצות מטיילים נוספות
css.php