מטיילים כותבים על אפריקה

טיול למרוקו בהדרכת ריטה זילבר - חורף 2019

טיול למרוקו

ריטה היקרה,

אנחנו נמנים על אלה שלא הכירו אותך קודם לכן. 11 ימי היכרות הפכנו אותנו למעריצייך המושבעים. ראשית, כבר ביום השני של הטיול נוכחנו לדעת שאת “מענטש”. בכל יום שבו היו טיולי ג’יפים נדחקת אתנו במושב האחורי מבלי להתחשב בשאלות של נוחות, והפכת את הימים האלה לימים חלומיים לשני הצדדים (כלשונך) שבו למדנו להכיר איש את רעהו ולספר אלו לאלו על מקצת מחוויות החיים שלנו.

שנית, אי אפשר שלא להעריץ את מכלול כשרונותייך ותכונותייך: חיוך תמידי, מנהיגות, נמרצות והתלהבות, ידע רב, שליטה במגוון שפות אירופה, סבלנות רבה לכל עשרים וששת הנודניקים שהציקו לך בכל בעיה ונושא – הכל נעשה בצורה עניינית תוך הפגנת חוש הומור יוצא מן הכלל. יש בך גם פתיחות רבה וסקרנות ללמוד בכל רגע נתון נושאים חדשים. אינך נמנית על המדריכים המקובעים שאינם מוכנים להודות בטעות. להיפך, ידעת לקבל כל הערה וגם להצביע על המורכבות של הנושאים שעלו לדיון במהלך מסענו.

שלישית, להיות מדריך זה קשה מאוד. אי אפשר לרצות עשרות אנשים בלי לגלות גמישות ניכרת. אף על פי כן הצלחת לעשות זאת בלי לשנות אפילו קמצוץ מאופייך. את נמנית על האנשים הישרים שעליהם נאמר ש”מה שאתה רואה זה מה שאתה מקבל”, שאומר מה שהוא חושב וחושב מה שהוא אומר.

ואחרונה חביבה היא הזוגיות היפה שלך עם משה. אם עמדנו נכון על מוצאכם, אתם ההוכחה לכך שלבלגיה יש עתיד. עובדה היא שפלמים וואלונים יכולים להסתדר מצוין!

בהוקרה ובידידות,
חוה ורז מוסטיגמן

צור קשר חזרה לדף הבית להמלצות מטיילים נוספות
css.php