מטיילים כותבים על צפון אמריקה

טיול לקנדה ואלסקה בהדרכת שמעון עטר, יולי 2014

טיולים מאורגנים לקנדה ואלסקה

טיול לאלסקה והרי הרוקי הקנדיים

בס”ד

הטיול לאלסקה יולי 2014

מדריך הטיול שמעון עטר. את החוויות המיוחדות בטיול זה אנו נשאיר להזדמנות אחרת, בעיקר אנו מעוניינים להביע את הערכתנו הבלתי מסוייגת למדריך שמעון עטר האחד והיחיד, הדואג לכל אחד במסע הזה כאילו היה בנו או ביתו.

אם זה בתשומת לב שכולם ישמעו את הסבריו המפורטים מאד בכל אתר ואתר בו ביקרנו, אם זה בדאגה לעצירות להתרעננות, כמו כן בפירוט מדוייק מה הולך להיות במשך היום, לאן מגיעים היכן לנים ועוד ועוד פרטים שבדרך כלל המטייל רוצה וצריך לדעת.

גולת הכותרת של תחושת דאגתו לכל מטייל באה לידי ביטוי ביום חזרתנו לארץ, כאשר בידינו כרטיסי מעבר לעליה למטוס מטורונטו לישראל. עם הנחיתה לאחר טיסה מוונקובר נתבשרנו כי חברת אייר קנדה לא מוציאה טיסות לישראל בשל המצב הבטחוני השורר בארץ, להזכירכם העיתוי הוא מבצע “צוק איתן” שבו צה”ל נכנס לעזה. שמעון החל בבירור מה ניתן לעשות על מנת לאפשר יציאתנו מטורונטו, בל נשכח כולנו נמצאים במתח עצום ממה שקורה בארץ, יש חברים בטיול שיש להם בני משפחה מגוייסים למבצע.

דבר זה יצר לחץ אצל האנשים וחלק החלו לחפש טיסות בחברות אחרות שכן טסות לארץ. שמעון אוסף את החברים ומסביר ומרגיע שאין כרגע אופציה אלא לקבל על חשבון החברה – אייר קנדה מלון והזנה ללילה והוא ממשיך לבדוק עוד אפשרויות תוך לחץ על החברה בארץ. במאמץ רב הצלחנו לצאת ביום המחרת רק ואך ורק הודות לשמעון שהמשיך להתרוצץ בין דלפקי החברה שם בנמל תוך שהוא מרגיע אותנו שאין לו כוונה להאיר אף אחד מהחברים כאן בשדה ללא סידור הגעה לארץ. אני נשאר פה עם אחרון החברים וגם אם אצטרך להיות כאן עוד יום ואפילו שבת.

חובתנו להזכיר את העובדה שלשמעון בן קצין בשריון שהוא מגוייס למבצע וזה לא פשוט להיות במצב הזה ולהצהיר הצהרות כאלה שהוא יוצא אחרון מבלי להשאיר אף אחד מאחור. על כל אלה אנו מברכים אותו ביישר כוח, חזק ואמץ. אנו מעריכים ומוקירים את פעלך זה ומאמינים שזו דרכך בשגרת החיים שלך, שוב יישר כוח.

בתודה מיוחדת ממעמקי ליבנו
לאה וציון שלם
בית שמש

אלסקה וקנדה ממליצים עמוד 3

צור קשר חזרה לדף הבית להמלצות מטיילים נוספות
css.php