מטיילים כותבים על צפון אמריקה

טיול לקנדה ואלסקה בהדרכת שמעון עטר, יולי 2014

טיולים מאורגנים לקנדה ואלסקה

טיול לאלסקה והרי הרוקי הקנדיים

בס”ד אב תשע”ד

לכב’ מוטי זלוטניק – מנכ”ל בר-אילן

א.נ.

ביום שישי האחרון חזרנו בעלי ואני מהטיול בהרי הרוקי ובאלסקה, ועדיין הכל חי וברור בזיכרון. רציתי לידע אותך ולספר לך כמה נהנינו בטיול. ראשית, משמעון עטר המדריך שידע לנהל את העניינים ביד רמה, בהמון רצון ויכולת לישר הדורים, לחזות כל מכשול או בעיה מראש ולעקוף אותה.

ההתעקשות שלו לעמידה בלוח הזמנים אפשרה להספיק את כל התוכנית במלואה, תוכנית שהיתה מגוונת ומקיפה ונתנה תמונה טובה על כל אזור בו ביקרנו. החוברת שכתב שמעון נתנה לנו רקע נהדר, נקודתי וברור לכל אתר שביקרנו בו בלי להתברבר ולהתפזר לאין סוף אינפורמציה. הכל היה רלוונטי, קליט וברור. החוברת ריכזה יפה את כל החומר ואני אישית חזרתי וקראתי בה בסופו של כל יום כדי להפנים ולקבע את הדברים.

שמעון נתן לנו, בכל אופן לבעלי ולי, הרגשת בטחון, שיש לנו על מי לסמוך ושאם ניתקל בבעיה כלשהי, הוא ימצא את הדרך לעזור ולפתור אותה. במיוחד ניכר הדבר ביומיים האחרונים אחרי שעוכבנו מלעלות לטיסה בגלל ביטולי הטיסות של אייר קנדה. בזכות שמעון זכינו לעלות לטיסה. הוא דחף, התרוצץ, שכנע ובקש עד שזכינו לעלות למטוס כשעה לפני הטיסה. ברור לי שבכוחות עצמנו לא היינו מסוגלים לכך.

ההקפדה על התפילות וההתנהלות הדתית לכל אורך הטיול היתה מעולה. ברצוני לסייג את עניין חסרון ספר התורה. למרות שידענו שלא יהיה ספר, בפועל היה קשה לוותר עליו ובמיוחד בשבת.

אולי אפשר בפגישה המקדימה של הקבוצה להציע לנוסעים שאחד מהמטיילים שהדבר חשוב לו, יקח על עצמו את ההשגחה על הספר כדי להקל על המדריך העמוס גם כך.

בכל אופן, היה לנו נפלא! נקווה להמשיך, לטייל וליהנות כמו שנהנינו הפעם.

בברכה,
אברהם ויוכי גולובנציץ
חיפה

אלסקה וקנדה ממליצים עמוד 2

צור קשר חזרה לדף הבית להמלצות מטיילים נוספות
css.php