מטיילים כותבים על דרום ומרכז אמריקה

טיול לדרום אמריקה בהדרכת שמעון עטר, מרץ 2016

טיול לדרום אמריקה

ב”ה
תאריך: י”א אדר ב’ תשע”ו 21.3.2016

לכבוד:
מר מוטי זלוטניק
מנכ”ל “שי בר אילן”

שלום רב,

הנדון: הטיול לדרום אמריקה עם שמעון עטר

ברצוננו לשתף אותך בחוויות נפלאות מהטיול שלנו לדרום אמריקה עם חברת “שי בר אילן” בהדרכת מר שמעון עטר שהתקיים בחודש אדר א’ תשע”ו (פברואר-מרץ 2016).

זהו הטיול הרביעי בעולם שאנו נהנים מהדרכתו המקצועית של שמעון, דרך החברה שלכם, ונראה כי כמו יין טוב אתם רק הולכים ומשתבחים.

טיילנו 20 ימים בארבע מדינות באמריקה הדרומית. נחשפנו להיסטוריה של עמים, דורות ותרבויות. פגשנו בדרך נופים מדהימים ונהנינו מהסבריו המאלפים והמרגשים של מר שמעון עטר. הוספנו חוכמה ודעת בכל יום מן הימים והכל בדרכו המיוחדת והנפלאה, עם חיוך על הפנים, מיומנות רבה, מקצועיות, מסירות ואכפתיות. שמעון הפגין כושר מנהיגות וארגון יוצאים מן הכלל, יוזמה ומאמץ בלתי נלאים.

הרגשנו ששמעון השקיע רבות לקראת הטיול ובמהלכו. תעיד על כך, בין היתר, החוברת המושקעת המגוונת והמרתקת שקבלנו ממנו בטיול, דרכה ראינו פנים רבות למקומות בהם ביקרנו בתחומי הגיאוגרפיה, ההיסטוריה, הממשל, הכלכלה, הדת, החברה, התרבות ועוד.

גם במהלך הטיול ניכר שהושקעה מחשבה בכל פרט, קטן כגדול. נדרש תיאום מרבי של פרטים שונים עם מספר גורמים בו זמנית כדי לעמוד ביעדים הגבוהים והלו”ז הקשוח שקצב הטיול הכתיב והכל מתוך רצון עז להספיק הכל ואפילו יותר (כמו השיט המהנה באיים מגדלנה ומרתה והדאגה לארוחה כשלא היה אוכל כשר בטיסה מלימה לאמסטרדם).

תודה לך מנכ”ל החברה שאישרת תוספת ייחודית זו (האיים מגדלנה ומרתה) לטיול. יודעים אנו שלא פשוטה היתה המלאכה ובטוחים אנו שהמדריך עשה לילות כימים כדי שהטיול ינעם לכולם, בצורה הראויה לכל שבח, כפי שרק שמעון עטר יודע לעשות. הרגשנו שהוא נותן את הלב ואת הנשמה!

הטיול היה מרתק ומרגש. החוויה היתה גדולה ובלתי נשכחת ועל כל אלה תודתנו והערכתנו הרבה. אפשרתם לנו להרגיש את נפלאות הבורא שברא עולם נאה כל כך ולחוש בכל רגע מהטיול את הפסוק: “מה רבו מעשיך ה’, כולם בחוכמה עשית”.

בתודה ובהוקרה
ובברכת חג פורים שמח
תמר ודוד צדקיהו, ירושלים

צור קשר חזרה לדף הבית להמלצות מטיילים נוספות
css.php