מטיילים כותבים על דרום ומרכז אמריקה

טיול לדרום אמריקה בהדרכת שי יוגב, פברואר 2012

טיול לדרום אמריקה

חברים יקרים,

אנו מקווים ששלומכם בטוב וכי חזרתם למשפחותיכם, לעיסוקיכם ולעצמיכם אחרי חודש ימים של ביקורים והנאות מעולמות אחרים. ודאי בימים אלה עסוקים כולנו בניקיונות ובהכנות הרבות לפני החג. אנו בטוחים שאתם חשים כפי שאנו, שרה ואני, חשים: הנאה מכל רגע של זיכרון הדברים היפים שראינו, החוויות הנעימות של ביקורנו בדרום אמריקה עדיין נמצאות עמנו אחרי כמעט חודש. אמנם איננו רגילים לנפוש ולהתנתק כל כך הרבה זמן מהעשייה וממלאכתנו, מה עוד שבדרך כלל עשרות שנים אנו נוהגים לנפוש אך ורק בארץ, אבל אנו לא מתחרטים מנסיעה זו שהיא מבחינתנו הייתה מוצלחת ביותר ובלתי נשכחת.

חלק מהצלחת המסע נעוץ בראש ובראשונה בארגון המעולה של שי אבל לא רק בו כי אם גם בנו: האווירה הנעימה שכל אחד מכם נתן לקבוצה משלימה היא את ההצלחה עוד יותר.

לכן באתי בשורות אלה לומר לכל אחד מכם תודה. תודה שהיינו יחד ולא אמרנו “נמאס כבר” אפילו ברגעים האחרונים. שמחנו מאוד להיות חלק מקבוצה איכותית ומאנשים טובים.

לשי מגיעה תודה כפולה ומכופלת ואני מקווה שימשיך להדריך קבוצות מטיילים באופן המיוחד שלו: הכול מתאחד ומשתלב לחוויה אחת גדולה של העולם היפה והמיוחד שבורא העולם זיכנו לחיות בו. והכול מתקשר ליהדותנו הנפלאה ולארצנו-מדינתנו הקדושה.

ודאי שלכולכם יש תמונות אולי יחד צילמנו 50,000 או יותר תמונות. מי שמעוניין יוכל לבקר אותי בפייסבוק joel hazan ולראות חלק קטנטן מהתמונות שצלמנו- לזכור ולהיזכר. מי שמעוניין שנסיר תמונה כלשהיא שיודיע לנו.

אנחנו רוצים לאחל לכם ולכל הנלווים אליכם באופן אישי חג כשר ושמח, תזכו לחוג את חג הגאולה בשמחה ואת חג המצות בדיצות.

נתראה בע”ה בקרוב להמשך החוויה ובשמחות של כולנו.
יואל ושרה חזן

דרום אמריקה ממליצים יואל חזן עמוד

צור קשר חזרה לדף הבית להמלצות מטיילים נוספות
css.php