שייט לאלסקה והרי הרוקי הקנדיים

19 יום

שייט באניית פאר וונקובר-אלסקה וטיול קסום בין הרי הרוקי המופלאים בקנדה, כולל משגיח כשרות במהלך השייט

בעקבות הקורונה טיולים הכוללים שיט לא יתקיימו במהלך שנת 2020. תאריכים לשנת 2021, יפורסמו בקרוב.

טבע מופלא בנופי בראשית וערים מהיפות בעולם.
“הנתיב הפנימי הקסום”. שבוע שייט רגוע בין איים, פיורדים, יערות ועיירות, הרים וקרחונים. לאחר 25 שנות ניסיון באלסקה עם יותר מ-45 קבוצות מאושרות, השכלנו לבחור עבורך את השייט המבוקש ביותר :שייט באניית פאר מן המובחרות והמבוקשות בעולם, עם: “Holland America”.
מובטחים לך בשייט זה:
* “האנייה ארמון משייט ברגיעה” (ציטוט מטיילים)
* טיולים ושייט ליעדים רבים יותר מכל האחרים
* שרות ופינוק מהמעולים בעולם
* חברת איכות, הרצאות סרטים ומצגות בעברית
* מופעים ובילוי, שמעטים בעולם מגישים
* החב’ היחידה בעולם שמבטיחה לנו ארוחות גורמה משובחות.
* שפע מוצרים כשרים באנייה, “שרות חדרים” חינם

אלסקה – מרחבים מופלאים של קרחונים, פיורדים, עיירות “מהמאות הקודמות”, תופעות טבע, עולם מרתק של החי והצומח ובעיקר, מפגש רווי סקרנות בין העולם והתיירות השועטים קדימה לבין מרחבי פלא רוגעים שמאז הבריאה, מחייכים להם בשלווה. באלסקה נפגוש ונתפעל מתקופות מרתקות בחיי האדם אשר גילה כאן עורקים של זהב וחשף גם פניםשונות של טבע “האדם החולף” לנוכח פני הטבע הקסום הקיים לעד. בעיר סקגוואי, נבקר במוזיאון “הבהלה לזהב”, נעמוד משתאים מול התוצאות המדהימות של התרחשות מופלאה זו. סקגוואי היא בלי ספק פסגת מעשה הניצחון באלסקה. העיר שטבעו של האדם ניצח את איתני הטבע. האמריקאי בנה לפני 100 שנים ויותר את “כבת צוקי הגרניט” המדהימה בעולם. היא מעלה אותך לנופי האל, לאגמים, הרים ופלאי בראשית. כל זה על גשרים ועמל שרק האדם השאפתן יכול להם… אלסקה נרכשה ע”י ארה”ב, מידי הצאר (הקיסר) הרוסי. זהו סיפור מופלא בפני עצמו, עליו נאריך הדיבור במהלך הטיול. האיש השאפתן לו מגיע הקרדיט ל”עסקת זהב” זו, הינו מזכיר המדינה האמריקאי סיווארד. בטיולנו נרד מהאנייה בעיר הנושאת את שמו ונצדיע לאיש שבטעות בזו לו בעבר.

הרי הרוקי בקנדה – הרשו לנו להתחייב: את נופי הבורא הללו לא תשכחו לעולם. ונתחיל בסיפור אמיתי: כששאלו את הנשיא טרומן לדעתו על המרחב המופלא בהרי הרוקי הוא השיב בהתפעלות: “מול הרי הרוקי – גם השפה האנגלית מתגמדת”. הרי הרוקי משתרעים לאורך כ-4,800 ק”מ, מתוכם כ-1,500 ק”מ בקנדה. פסגות הרכס חשופות ומחודדות. למטייל בהרי הרוקי הקנדי, מצפות כל חוויות הנוף שמספקת עוצמת היקום: יערות ואגמים, פיורדים קרחונים, משטחי שלג, עיירות וכפרים הרריים, פארקים של יפי הפרחים בעולם, דגי סלמון בנהרות, איילים רבי קרניים, ואולי דובים! את השבת הראשונה נקבל בעיר ונקובר שבמערב קנדה מהערים היפות בעולם. למחרת, ביום ראשון נעלה על אניית פאר של Holland America בה נהנה בכיף 7 ימים ולילות תוך כדי הפלגה בעיקר בתוך “הנתיב הקסום”, נתיב מים שקט ורגוע, בין איים, הרים, יערות וקרחונים. נסיים בעיר אנקוראג’, העיר הגדולה והפעילה באלסקה. כאן מצפה לנו חוויה של “סוף העולם”… האנייה היא ארמון צף – בית ידידותי, ממנה נרד לטייל במספר ערים ועיירות, פיורדים, קרחוני עד אדירים ומפרצים בלתי נשכחים. נהנה מחוויה של קרחונים גולשים, נופי טבע מופלאים ובעלי חיים מיוחדים.

סגור

מסלול הטיול

נעפיל ברכבל (“גונדולה”) לתצפית מדהימה על הנהרות, האגמים, המרחבים המוריקים וההרים הסלעיים. התצפית הזו גורמת לחברות שמחפשות את הזול, לספר לך “זה לא משהו…” האמת? רבבות מגיעים לכאן בעיקר לתצפית מופלאה זו. נסייר בעיירה הציורית באנף, נתפעל מיופייה ונמשיך לומר שירה באגם מינוואקה, בנהר ובמפלי ג’ונסטון היוצרים את קניון ג’ונסטון. נמשיך אל המפלים הנדירים: “מפלי בואו –מפלי הקשת”.

סגור

נמשיך ל”מתנת הבורא”: לייק לואיז, האגם, הטיילת והארמון – מלון למרגלותיו. נמשיך לאגם מוריין שהצבעים, ההרים והצלליות שלו מיוחדים. נסיים במפלי “הגשר הטבעי” ונסכם גם יום זה במילות  הלל ושבח לנפלאות הבריאה.

סגור

במרכז המידע נלמד ונגלה ששדה הקרח האדיר שעל חלקו טיפסנו – “קולומביה אייספילד” הינו מרחב קרחוני ממנו יוצאים למרחק אלפי ק”מ שלושה נהרות אדירים: אחד נשפך לאוקיינוס האטלנטי במבואות ניו–יורק ונהר ההדסון, השני לאוקיינוס הפסיפי, והנהר השלישי חוצה את צפון קנדה, מדינת סאסקצ’ואן ומתקבל בברכה במבוא הקוטב הצפוני. אחה”צ נערוך טיול רגלי בערך בתוך “קניון מלין” מהערוצים היותר יפים ביבשת אמריקה.

סגור

העיר הזו מאפשרת למבקרים בה ליהנות מעיר מודרנית, קוסמופוליטית ותוססת עם מחרוזת פניני טבע מרהיבים. נסייר בפארק אליזבט הקסום, תצפית “קנדה פלייס” בקרבתה נוחתים וממריאים מטוסים קלים על המים. העברה למלון להכנות לקראת שבת.

סגור

“שהחיינו וקיימנו…” בצהריים נעלה על אניית הפאר אשר תשמש עבורנו מלון מפואר צף, בית ידידותי עם כל כיווני האוויר והנופים שהאדם שואף אליהם. התרגעות משבוע של חוויות טבע אדירות, וכעת לחוויות ולהנאה מסוג אחר. התארגנות, לימוד האנייה, תצפית אל העיר ונקובר, הנמל והגשר מהם נפרדת האנייה בשייט אצילי, אחה”צ. ארוחת ערב חגיגית וקבלת פנים לבבית. במהלך השבוע הקרוב שלא ישכח לעולם, נשוט בנינוחות ובשלווה בנתיב מים ייחודי בעולם המכונה “המעבר הפנימי של אלסקה” ויש המכנים אותו: “הנתיב הקסום לאלסקה”. נתיב ימי שקט לחלוטין בין הרים ויבשה, בין יערות וקרחונים. אם יתמזל, נפגוש בעלי חיים ימיים כמו: לווייתנים, דולפינים ועוד.
נרד מהאנייה במספר ערים באלסקה, ערים שחלקן יזכירו לנו את עיירות “המערב הפרוע”.
הערים היותר מרתקות הן: ג’ונו, בירת אלסקה. סקגוואי, “בירת הבהלה לזהב” העיירה שאנשיה ניצחו את קשיי הטבע ובנו לעולם גשרים ומסילות שהתיירים כיום מברכים ומתפעלים מהם. קצ’יקן, עיר הילידים המכונים בטעות “אינדיאנים”, בירת הדייג הצפוני.
חווית הטבע הגדולה בשייט: כמובן, היום בו שטה האנייה במפרץ הקרחונים, מן היפים בעולם. בתום שבוע מרתק זה נגיע לאנקוראג’, העיר הגדולה ביותר באלסקה כשאנו נינוחים ונרגשים מהמראות המרהיבים שראינו וחווינו בדרכינו.

***
תשובה לשאלת מטיילים רבים: השייט שלנו שונה מאחרים במספר תכנים:
1. האנייה מפוארת ומבוקשת יותר. השרות, הארוחות והמופעים מהטובים בעולם. לכן חובה להזדרז להירשם, רבים בעולם נרשמים כאן שנה מראש!
2. השייט שלנו לא מבזבז ימים לשוט בחזרה לוונקובר. אנו מסיימים בעיירה סיווארד, מטיילים וממשיכים לאנקורג’, ממנה אנו טסים לוונקובר להמשך טיולים והנאה מיוחדת האי ויקטוריה.
3. השייט שלנו כולל: הרצאות, מצגות וסרטים בעברית ומופעים מן היפים בעולם.
4. רמת הארוחות – פנסיון מלא – עולה עשרת מונים על שאר ההפלגות.

***

מה יש באונייה?
* 12 מעליות, 3 מסעדות, בתי קפה, קולנוע, קזינו, פינות נגנים: מוסיקה קלאסית, ג’ז, זמרים. בינגו, בדרנים, תצוגות מזון או יצירות אמנות.
* אינטרנט, מכון כושר, ספא וסלון יופי – בתשלום.
* 2 בריכות שחיה (אחת מהן מקורה בגג זכוכית נפתח)
* חנויות פטורות ממכס (דיוטי-פרי)
* מגרש אימונים לטניס
* מגרש אימונים לכדורסל
* מכבסות בשירות עצמי
* כל החדרים שלנו הם עם חלון גדול לאוקיינוס, מיטה זוגית (או מיטות נפרדות למבקשים מראש) ספה, שולחן וכסאות, אמבטיה ושירותים, ארונות, כספת, שרות חדרים חינם לשתייה קרה או חמה, פירות, סלט, כריך צמחוני ועוד.
* ספרייה, אולמות להרצאות, קולנוע, אולם תאטרון מרהיב.

סגור

אנקוראג’ ידועה בעיקר בשל הנוף והטבע שמקיפים אותה. נבקר במרכז העיר וניסע לאגם הוד, הידוע כמספר אחד בעולם במספר כלי הטייס האמפיביים הנוחתים בו והממריאים ממנו. לסיום מצפה לנו באנקורג’ חוויה יהודית מענינת…

סגור
תאריכים ומחירים

תאריכים ומחירים

יציאה
חזרה
ימים
מחיר
תוספת ליחיד
מדריכים
הערות
קובץ להדפסה

מחיר הטיול כולל

* טיסות בינלאומיות, וכן טיסה מאלסקה לוונקובר.
* בתי מלון מדרגה ראשונה ומדרגת תיירות טובה.
* חצי פנסיון כשר + אפשרות להכנת כריכים לצהריים.
* באניה פנסיון מלא: שלוש ארוחות ביום.
* אוטובוס תיירים נוח וממוזג לביצוע תכניות הטיול המפורט.
* סיורים וכניסות לאתרים כמצוין בתכנית.
* מדריך טיול מצוות “שי בר-אילן”.
* ביטוח נסיעות, בריאות ומטען בסיסי.

המחיר אינו כולל

* ויזה – אשרה לארצות הברית $250 (ויזה חובה)
* טיפים לנותני השירות בסך $140
* טיפים לצוות הספינה בשייט לאלסקה $90 לאדם (ישולמו באונייה)
* טיפ למדריך הישראלי (מקובל $5 לאדם לכל יום טיול)

כדאי לדעת

חובה  להזמין בהקדם ויזה – אשרה לארצות הברית.
תשלום עם ההרשמה: מקדמה בסך-$500 לנוסע, סכום שהוא חלק מהמחיר הכללי.
הזדרזו נא להירשם, מספר המקומות מוגבל!

ביטוח
אנו בשי בר אילן כוללים במחיר הטיול פוליסת ביטוח בריאות ומטען ברמה הבסיסית. פוליסה זו מכסה אתכם כאנשים בריאים. באם אתם לוקחים תרופות כלשהן על בסיס קבוע, סובלים ממחלה כרונית כלשהי, הייתם מאושפזים בחצי השנה האחרונה וכדומה, הנכם נדרשים להרחיב את הפוליסה בכדי שתהיו מכוסים בהתאמה למצבכם. הרחבת הפוליסה היא על אחריותכם האישית בלבד ותיעשה ישירות מול חברת הביטוח!
למי שנזקק להרחבה, תקוזז העלות של הפוליסה הבסיסית הכלולה במחיר הטיול מהמחיר שתידרשו לשלם עבור השדרוג לפי מצבכם הבריאותי.
הפוליסה (הבסיסית/המורחבת בהתאמה לפי הצורך) מכסה אתכם בדמי ביטול (כמפורט בסעיף תנאי ביטול) גם במקרה שתאלצו לבטל השתתפותכם מסיבות רפואיות כפי שמפורט בתנאי הפוליסה.
רק בריאות! וזכרו לא לנסוע לחו”ל ללא ביטוח המתאים למצבכם הבריאותי!

חשוב לדעת
* במניין הימים נכללים יום היציאה ויום החזרה.
* חובה להזמין ביטוח למשך 19 ימים. התנאים של חברת האוניות במקרה של ביטול חלילה הם קשים מאוד, מומלץ להזמין ביטוח שייט – ניתן לרכוש ביטוח במשרדינו.
* כל תוספת עתידית של מיסי נמל או תוספת דלק תחול על הלקוח.
* יתכנו שינויים במסלול הטיול עקב שינוי בזמני טיסות פנימיות וסיבות אובייקטיביות אחרות.

הערות
* ימי שישי ושבת, ימי חג וחול המועד בארץ, ימי א‘ וחגים בחו”ל אינם נחשבים למניין ימי עבודה.
* במידה והוצאו כרטיסי טיסה כלשהן או נקנו שירותים נוספים כגון אשרה וכד‘,  יתווספו מחיריהן לדמי הביטול הנקובים לעיל.
* בכל מקרה של שינוי, ביטול או תקלה הקשורה לטיסות, לשיט או לתעבורה תחול האחריות על חברת התעופה או התעבורה.
* יתכנו שינויים במסלול הטיול עקב שינוי בזמני טיסות פנימיות וסיבות אובייקטיביות אחרות.
* בצוע הטיול כפוף לתנאים ואחריות כפי שמופיעים באתר האינטרנט
* יש לוודא שהדרכון בתוקף ל-6 חודשים לפחות

תנאי תשלום
– דמי הרשמה $500 לאדם
– עד 75 יום לפני הטיול, השלמה ל- 30% מעלות הטיול
– עד 30 יום לפני הטיול, השלמה ל- 100% מעלות הטיול
הערה: המשלמים במזומן את מלוא מחיר הטיול 90 יום לפני תאריך היציאה יקבלו הנחה של $150 לנוסע!

תנאי ביטול
ההרשמה הינה הסכמת המטייל לכל התנאים שכאן ובאתר האינטרנט.
* בעת ביטול מכל סיבה שהיא מרגע ההרשמה ועד 90 ימי עבודה (כולל)* לפני יציאת הטיול – יחויב הנוסע ב-$47 דמי רישום בלבד.
* בעת ביטול מכל סיבה שהיא מ-89 ימי עבודה ועד 30 ימי עבודה (כולל)* לפני היציאה יחויב הנוסע ב-$1500 + $47
* בעת ביטול מכל סיבה שהיא מ-29 ימי עבודה ועד 11 ימי עבודה (כולל)* לפני היציאה יחויב הנוסע ב-$2500 + $47
* בעת ביטול מכל סיבה שהיא מ-10 ימי עבודה* לפני יציאת הטיול עד למועד היציאה יחויב הנוסע בכל מחיר הטיול כולל כל העלויות הנלוות

* ימי ששי ושבת וימי חג וחול המועד בארץ, וכן ימי א’ וחגים בחו”ל אינם נחשבים למניין ימי עבודה
* במידה וכורטסו טיסות כלשהן או נקנו שירותים נוספים (ויזה, למשל) יתווספו מחיריהן לדמי הביטול הנקובים

אנו מאחלים לכם : טיול נעים, צאו לשלום ושובו לשלום עם חוויות והנאה עד בלי די.

css.php