שייט בדרום מזרח אסיה

19 יום

כולל: הונג קונג, ווייטנאם, קמבודיה, תאילנד וסינגפור


ת ו ד ה
שהקלקתם למסלול השיט המרהיב בדרום מזרח אסיה
אנחנו שמחים ונרגשים להציג לפניכם את המסלול הנהדר בן 19 ימים שבנינו במיוחד עבורכם, לאחר מחקר ובירור מעמיקים, בחשיבה רבה, ובעיקר – לאור היכרותנו אתכם ועל בסיס החוויות שריגשו אתכם בטיולים הקודמים עם שי בר-אילן

                                           הונג קונג – וייטנאם – קמבודיה – תאילנד – סינגפור
מסורות ומנהגים בני אלפי שנים,  ניגודים קסומים בין מזרח ומערב, פסלי בודהה גדולים ובקתות במבוק פשוטות, בצד גורדי שחקים ענקיים שווקים  צבעוניים, ערים ציוריות – והסיפור ההיסטורי-תרבותי המרתק של דרום מזרח אסיה. אנו נשייט באניית הפאר  “MS VOLENDAM”במסע כובש עין ומרחיב לב של 1,600 מ
“מהונג קונג לאורך החוף המזרחי של וייטנאם בין נופי בראשית עתירי גוונים ויופי, שיד אדם לא נגעה בם וכל אלה, בשיט מפנק של *****5 עם כל מה שאפשר לחלום עליו…
כבר מתחילים ליהנות!

 

סגור

מסלול הטיול

ונגלה גם את הנקודה היהודית – נעבור ברחוב נתן ההיסטורי, שוקק החיים, הצבעים והקולות, שבמרכז ההתרבות והתיירות קאולון, ומשם נמשיך לביקור בבית הכנסת אוהל לאה.

סגור

מגורים בתי סירות הם תמיד מסקרנים ומושכים, נראה אותם, , בסיור בכפר אברדין, כפר דייגים ששומר על אורח חיים עתיק יומין – ניגוד מדהים לגורדי השחקים הסמוכים. נגיע לנקודת התצפית המרהיבה של פסגת ויקטוריה – אליה “נעפיל” במעלית הפעילה כבר למעלה מ-100 שנים(!). בתום הסיור, מגיע הפינוק הגדול – אנו נעלה על אניית הפאר MS VOLENDAM, מלון חמשת הכוכבים הצף שלנו, עם כל מה שאפשר לחלום עליו ועם כל כיווני האוויר… הנופים עוצרי הנשימה ילוו מעתה את מסע השיט הקסום שלנו.
רגע…  רוצים לדעת מה באנייה?
האנייה, מסדרת אניות הפאר החדשות של Line’s America Holland
(כי אנחנו בשי בר-אילן לא מוותרים על החדשני והאיכותי ביותר עבור לקוחותינו):
*9 סיפוני אורחים
*מסעדות וטרקלינים מהם נשקף נוף פנוראמי
*בוטיק אלגנטי
*מתחם בר חדש באטריום
*אולם מופעים משוכלל ומעוצב – מופעים מידי ערב
*בכל החדרים מורגשת הנעימות הייחודית של America Holland
*חדרים מרווחים ואלגנטיים עם חלון (אפשרות לחדרים עם מרפסת פרטית בתוספת תשלום)
*מיטות יוקרתיות של Dream s’Mariner עם מצעים איכותיים
*טלוויזיה עם DVD – מומלץ בהחלט להביא סרטים מעניינים מהארץ…
*ארוחות כשרות באיכות ובטוב טעם
בנוסף באנייה:
מוסיקה, נגנים וזמרים, קזינו, ברים, מסעדות פאר, ספא, חדר כושר, בריכה וג’קוזי וכמובן צוות בידור הפעיל בכל יום

סגור

זה יום נפלא לערוך היכרות ראשונית עם כל ה-facilities והפינוקים של האונייה, והאמת? לבלות בגל דרך טובה ונכונה עבורכם ובקיצור:
לפנק-לפנק ולהתפנק!!!

סגור

מימיו השקטים זרועים באלפי איים קטנים וביניהם צצים להם מהמים צוקים המזדקרים לגבהים שונים וצורות שונות. כל אלה גם יחד, יוצרים נוף שקט אך עוצמתי ונדיר ביופיו. פירוש השם האלונג ביי הוא  “המקום בו יורד הדרקון אל הים”. השם קשור לאגדה על דרקון שיצר את המפרץ ואת האיים עם זנבו המתנופף. אנחנו נצא לשיט חוויתי במפרץ היפהפה הזה, וגם נתרשם מאורח חייהם של הדייגים החיים במימיו

סגור

אנו נטייל בין סמטאות הרובע העתיק, היפהפה, נחווה את האווירה של עיר הנמל התוססת שהייתה, ואשר ממנה החלה ההתיישבות הסינית. נכיר את ההשפעות הסיניות והיפניות, נראה את המקדשים והפגודות, וניווכח בעוצמתה של עיר קטנה, ציורית ומקסימה, שנושאת בגאווה את תהילת עברה.

סגור

נטפס על 152 מדרגות, כדי לצפות בפסל בודהה הלבן הענק שגובהו לא פחות מ-9 מטרים, וגם נהנה מתצפית מרהיב על מפרץ נה טראנג הנחשב לאחד המפרצים היפים בעולם. בהמשך נבקר גם במפלי יאנג ביי, הפופולריים באזור.

סגור

כיום, הו צ’י מין היא הלב והנשמה של המדינה המאוחדת, העיר הגדולה ביותר בווייטנאם, עיר דינאמית ותוססת, מרכז המסחר, הכלכלה והתרבות של  המדינה. נצא לסיור בעיר, כדי לגלות גם את שורשיה הקדומים יותר, מאז הייתה בירת הקולוניה הצרפתית ב-1859. סיור באזור יכול לבלבל, כי הוא מרגיש כמו טיול קסום ברבעים העתיקים של פריס… את ההשפעה הצרפתית נגלה בעיקר בארכיטקטורה העירונית, בקתדרלת הנוטרה-דאם, בבניין הדואר המרכזי ובמלון רקס האגדי, עם הסיפור ההיסטורי המרתק.  נבקר בבניין הפרלמנט, במוזיאון המלחמה וברובע הסיני. את כל זה נעשה, בין היתר, בחציית כבישים עמוסים באופניים ובעשרות רוכלים המוכרים מרכולת, ונתחבר להווי היומיומי ולטמפרמנט הווייטנאמי שלא נח לרגע.

סגור

יש האומרים שארבעת חופיה הלבנים, רבי הקסם, של סיהנוקוויל הם התשובה הקמבודית לחופי הפלא של תאילנד – והם לא טועים. העיר שוכנת בקצה חצי האי בקמבודיה בצד הדרום מערבי של מפרץ תאילנד, והיא עיר נופש מקסימה הגובלת בשמורת טבע ייחודית ובאיים טרופיים בתוליים-יפהפיים. נבקר  בשמורת הטבע רים, ונצעד באחד ממסלולי הטיול לאורך החוף, במעבה היערות ולאורך הנהר הקסום החוצה אותה. משם נמשיך לביקור במפלי סיהנוקוויל.

סגור

בנגקוק היא עיר של מקדשים ססגוניים ושווקים צפים מסורתיים ,בצד מרכזי קניות ממוזגים – שילוב של מזרח ומערב שחיים יחדיו בהרמוניה מופלאה. היא נחשבת לאחת הערים היותר נעימות בעולם. אנו נגיע לכיכר הדמוקרטיה ונחזה בסמלי הכיכר הזו, אותם מייצגים ארבעת העמודים הענקיים (ועוד 75 קטנים יותר), ובששת השערים, פרי עבודתו של פסל איטלקי. משם נמשיך למתחם מגורי המלך ונבקר בארמון המלוכה עצמו, הלוא הוא ה”גראנד פאלאס” אותו בנה המלך ראמה הראשון ב-1782, והנחשב לאטרקציה החשובה ביותר בבנגקוק. הארמון היה משכנם של מלכי סיאם לדורותיהם (כיום, המלך מתגורר בארמון אחר), והוא כולל מספר מבנים ארכיטקטוניים יפהפיים, ביניהם פביליון ההכתרה ומקדש ואט פרה קאו, שהוא מהמקומות המקודשים ביותר למאמינים הבודהיסטים. כאן נמצא פסל הבודהה מאמרלד, שהוא הבודהה הנערץ ביותר בתאילנד. סמוך לארמון המלוכה נמצא מקדש וואט פו, שהוא המקדש הגדול והעתיק ביותר בבנגקוק ובתוכו שוכב פסל בודהה ענק מצופה זהב ומשובץ פנינים

סגור

קו דמוי, האי השלישי או השני-הדעות כאן חלוקות, בגודלו בתאילנד הוא בין האיים היפים במדינה שבה כל אזור טובל ביופי שלו וזוהר ממש. בזכות חופיו הלבנים והארוכים, מימיו הכחלחלים והלגונות השקטות שלו, המעוטרות גם בעצי דקל, נחשב האי לגן עדן טרופי ולאחת מרצועות החוף הפופולאריות בדרום מזרח אסיה. אנו נסייר באי, נראה את מפלי נה מואנג, שהם היפים ביותר בקו סמוי, נבקר באקווריום ובו אוסף מדהים של דגים טרופיים, צבי ים ואלמוגים צבעוניים, וגם בגן החיות באי, ביתם של טיגרסים בנגליים ונמרים. האמיצים שבינינו יוכלו להצטלם עם החיות האדירות הללו.

סגור

נכיר היום את רפובליקת סינגפור שהיא “עיר מדינה” בהגדרתה ומיוחדת במינה בהיבטים רבים נוספים, וקודם כל ההיבט הגיאוגרפי: סינגפור היא אי טרופי יפהפה – זהו האי המרכזי, שאליו חוברים לא פחות מ-58(!) איים קטנים. המיקום האסטרטגי של סינגפור, בשער כניסה והיציאה ממצר מלאקה, נתיב השייט מהעמוסים בעולם, הוא אחד הגורמים לשגשוג הכלכלי של המדינה. את סיורנו בעיר נפתח באזור הקולוניאלי העתיק וסביבות הנהר. נראה את בנייני הפאר החדשים, נטייל ברובעי העיר – הרובע הסיני, הרובע המלאי, הרובע המוסלמי ובהודו הקטנה. לא נחמיץ גם את הנקודה היהודית – דיוויד מרשל, ראש ממשלת סינגפור בימי היותה אוטונומיה בריטית, היה יהודי. בשנת 1965 קיבלה סינגפור את עצמאותה ובשנות ה-90′ הגיעה לשגשוג כלכלי מזהיר.

סגור
תאריכים ומחירים

תאריכים ומחירים

יציאה
חזרה
ימים
מחיר
תוספת ליחיד
מדריכים
הערות
קובץ להדפסה

מחיר הטיול כולל

*טיסה בינלאומית כולל היטלי דלק ומיסים (ניתנים לשינוי)
*14 יום שיט באחת מספינות חברת “הולנד אמריקה”
*אוטובוס ממוזג לכל הסיורים וההעברות על פי התכנית
*סיורים, ביקורים וכניסות לאתרים על פי התכנית
*בתי מלון מדרגה ראשונה
*חצי פנסיון כשר לכל אורך הטיול ואפשרות להכנת כריכים לארוחת הצהריים.
*ביטוח נסיעות, בריאות ומטען בסיסי
*מדריך טיול מצוות “שי בר-אילן”
*איש לוגיסטיקה וכשרות

המחיר אינו כולל

*טיפים לנותני שירותים בחו”ל 100$.
*טיפים לנותני שירותים בספינה בלבד כ-180$ (ישולמו ישירות בספינה)
*אשרת ויזה לווייטנאם 45$
*אשרת ויזה לקמבודיה (ישולמו ישירות בקמבודיה)
*הוצאות אישיות כלשהן
*בילויי ערב שאינם נכללים בתכנית המפורטת
*תשר למדריך הישראלי של הטיול – מקובל להעניק  5$ לאדם ליום

כדאי לדעת

ביטוח
אנו בשי בר אילן כוללים במחיר הטיול פוליסת ביטוח בריאות ומטען ברמה הבסיסית. פוליסה זו מכסה אתכם כאנשים בריאים. באם אתם לוקחים תרופות כלשהן על בסיס קבוע, סובלים ממחלה כרונית כלשהי, הייתם מאושפזים בחצי השנה האחרונה וכדומה, הנכם נדרשים להרחיב את הפוליסה בכדי שתהיו מכוסים בהתאמה למצבכם. הרחבת הפוליסה היא על אחריותכם האישית בלבד ותיעשה ישירות מול חברת הביטוח!
למי שנזקק להרחבה, תקוזז העלות של הפוליסה הבסיסית הכלולה במחיר הטיול מהמחיר שתידרשו לשלם עבור השדרוג לפי מצבכם הבריאותי.
הפוליסה (הבסיסית/המורחבת בהתאמה לפי הצורך) מכסה אתכם בדמי ביטול (כמפורט בסעיף תנאי ביטול) גם במקרה שתאלצו לבטל השתתפותכם מסיבות רפואיות כפי שמפורט בתנאי הפוליסה.
רק בריאות! וזכרו לא לנסוע לחו”ל ללא ביטוח המתאים למצבכם הבריאותי!

הערות
* ימי שישי ושבת, ימי חג וחול המועד בארץ, ימי א‘ וחגים בחו”ל אינם נחשבים למניין ימי עבודה.
* במידה והוצאו כרטיסי טיסה כלשהן או נקנו שירותים נוספים כגון אשרה וכד‘,  יתווספו מחיריהן לדמי הביטול הנקובים לעיל.
* צירוף איש לוגיסטיקה וכשרות מותנה במעל 20 משתתפים.
* בכל מקרה של שינוי, ביטול או תקלה הקשורה לטיסות, לשיט או לתעבורה תחול האחריות על חברת התעופה או התעבורה.
* יתכנו שינויים במסלול הטיול עקב שינוי בזמני טיסות פנימיות וסיבות אובייקטיביות אחרות.
* בצוע הטיול כפוף לתנאים ואחריות כפי שמופיעים באתר האינטרנט
* יש לוודא שהדרכון בתוקף ל-6 חודשים לפחות

תנאי תשלום:
*דמי הרשמה 500$ לאדם
*עד 90 יום לפני הטיול, השלמה ל- 30% מעלות הטיול
*עד 45 יום לפני הטיול, השלמה ל- 100% מעלות הטיול

תנאי ביטול
ההרשמה הינה הסכמת המטייל לכל התנאים שכאן ובאתר האינטרנט.
* בעת ביטול מכל סיבה שהיא מרגע ההרשמה ועד 90 ימי עבודה (כולל)* לפני יציאת הטיול – יחויב הנוסע ב-$47 דמי רישום בלבד.
* בעת ביטול מכל סיבה שהיא מ-89 ימי עבודה ועד 30 ימי עבודה (כולל)* לפני היציאה יחויב הנוסע ב-$1500 + $47
* בעת ביטול מכל סיבה שהיא מ-29 ימי עבודה ועד 11 ימי עבודה (כולל)* לפני היציאה יחויב הנוסע ב-$2500 + $47
* בעת ביטול מכל סיבה שהיא מ-10 ימי עבודה* לפני יציאת הטיול עד למועד היציאה יחויב הנוסע בכל מחיר הטיול כולל כל העלויות הנלוות
* ימי ששי ושבת וימי חג וחול המועד בארץ, וכן ימי א’ וחגים בחו”ל אינם נחשבים למניין ימי עבודה
* במידה וכורטסו טיסות כלשהן או נקנו שירותים נוספים (ויזה, למשל) יתווספו מחיריהן לדמי הביטול הנקובים

אנו מאחלים לכם : טיול נעים, צאו לשלום ושובו לשלום עם חוויות והנאה עד בלי די.

 

css.php