טיול ג’יפים בקירגיסטן

11 יום

ארץ ההרים השמימיים

ברוכים הבאים למסע מרתק בארץ הנוודים קירגיזסטן. אנחנו מזמינים אותכם לחווית קיץ עוצמתית בקרגיזסטן, אחת ממדינות מרכז אסיה המרהיבות שהתיירות הממוסחרת טרם נגסה בה. נטייל על רכסי ההרים הגבוהים של דרכי המשי העתיקים, אל הרי טיאן שאן בקירגיזסטן, רכס ההרים האדיר הממשיך את הרי ההימלאיה ורכס הפמיר הגבוה בארץ הנוודים.
נעלה עם הרועים המקומיים ועדרי הכבשים, הסוסים והיאקים, אל מרחבי העשב האדירים ואל הטונדרות המוריקות .ניסע לצד נהרות גועשים ואגמי טורקיז אלפיניים. נלון עם המקומיים ביורטות קירגיזיות מסורתיות, נבקר בכפרים ובשווקים שנראה בדרך .נעצור לקפה בנופים מדהימים, נערוך ארוחות כשרות ופיקניקים מפנקים בטבע. נתארח ונארח נוודים מקומיים, נכיר ונלמד את אורחות חייהם ואת התרבות הנוודית הקירגיזית עם כל החושים.

בנינו מיוחד בשבילכם מסלול טיול ג׳יפים מעניין ומרתק, בנופים מרגשים, עוצרי נשימה. טיול שיש בו תרבות, פולקלור, טבע ונוף בדרכי המשי בלב מרכז אסיה. הטיול שלנו ללא ספק – טיול אחר, לחבל ארץ אותנטי, שורשי, יפהפה וססגוני המשמר את מסורתו ומנהגיו כבר אלפי שנים. זהו מסע חוויתי-אתגרי ורב צבעים בארץ בראשית, בנוף קדומים שיד אדם לא נגעה בו, מסע המשלב גם מפגש מרגש עם בני ובנות העם הקירגיזי ותרבותם המושתת על ערכים של הכנסת אורחים רעות ואחדות. חיים בטבע בהם המרעה ובהמות הבית הם מרכז ההוויה.  הטיול שלנו,  עובר ממש בלב דרך המשי ומשלב בין חוויות תרבות עתיקה וטבע פראי, במדינה המכונה “שוויץ של מרכז אסיה”.  במסע שלנו “בארץ ההרים השמימיים” נחווה את אורח החיים הקירגיזי המסורתי, נלון ב-יורטה”, אוהל נוודים קירגיזי בלב המישורים האלפינים, “נחצה נהרות, ונעפיל להרים בגובה – 3500 מ’. נפגוש משפחות נוודים ורועי צאן המשמרים מנהגים עתיקי יומין. נראה אגמי הטורקיז יפהפיים ונהנה מטבילה במעיינות החמים בפסגות אלפיניים מרהיבים של הארץ המופלאה הזו.  נכיר את הציידים הקירגיזיים הנועזים הרוכבים ומקפצים מעל גב סוסים, נצפה במשחקי ספורט מסורתיים, נצפה ונלמד על ליבוד מצמר כבשים ויצירות שטיחי קיר ורצפה מסורתיים. נטייל בערוץ קניון צבעוני וציורי מהאגדות ובעמק שכולו אדום! נשתתף באטרקציה שבועית של מסחר בשוק הבהמות האיזורי, נכיר את “עייט הזהב” נחזה ונלמד על מורשת הציד הקירגיזי. זוהי טעימה קטנה… משלל ההפתעות בטיול. אז בואו לגלות עולם חדש, בואו לגלות את קירגיזסטן ארץ ההרים השמיימים.

סגור

מסלול הטיול

נסעד ארוחת צהריים במקום ונמשיך בנסיעה דרומה בו נפגוש לראשונה את האגם הגדול איסיק קול הסמוך לקאג׳סאי. בדרך נעבור את אורטו-טוקוי מאגר המים הגדול במדינה. נמשיך בנסיעה לאורך החוף הדרומי של אגם איסיק-קול, האגם האלפיני השני בגודלו בעולם בגובה 2500 מ׳ מעל פני הים, נעבור בערוץ סקאסקה. לעת ערב נגיע לקאג’ה סאי לארוחת ערב ולינה במקום. בבית הארחה מקומי.

סגור

במהלך היום נלמד על עיט הזהב, הציפור הלאומית של קירגיזסטאן, נלמד ונשתתף במופע אילוף של צייד באמצעות עיטים מאולפים ומבויתים. נצטלם עם העיטים, נשוחח עם הציידים ואם יתאפשר גם עם דור ההמשך שלהם במקום בו המסורת התרבותית נשמרת עדיין בקנאות. החיים המודרניים ותרבות המערב טרם נגעה בהם. עם צהרים נגיע למלוננו בעיר קראקול התארגנות לשבת.

סגור

פרט לבעלי חיים, תוכלו למצוא בשוק משאיות שלמות שפורקות חציר, לקנות פרסות בריתוך ידני, משוורות, אוכפים, מושכות וחבלים… ללא ספק חוויה ייחודית לקירגיזסטן. משם ניסע לעמק “שבעת השוורים האדומים” ו”הלב השבור” – שמורת ג’טי-אוגוז. שמו של העמק ניתן לו בשל שבעת הבולדרים, סלעי ענק בצבע אדום המזדקפים בכניסה לעמק. נעלה לתצפית פנורמית על העמק ומשם נמשיך לטייל בשמורה.

סגור

נטייל בעמק המקסים נצעד גם רגלית בנוף דרמתי ונשאף אויר הרים צלול, נחזה בנופים אלפיניים עוצרי נשימה של נהרות שוצפים, יערות אשוח ופסגות מושלגות, נטבול במעיינות החמים נערוך פיקניק בשטח ונחזור לקראקול לארוחת ערב. ונסיים את היום במופע פולקלור קירגיזי מסורתי.

סגור
תאריכים ומחירים

תאריכים ומחירים

יציאה
חזרה
ימים
מחיר
תוספת ליחיד
מדריכים
הערות
קובץ להדפסה
16.06.24
27.06.24
12
2850 $
370 $

המעוניינים בג’יפ ל-2...לפרטים

07.07.24
18.07.24
12
2850 $
370 $

המעוניינים בג’יפ ל-2...לפרטים

18.08.24
29.08.24
12
2850 $
370 $

המעוניינים בג’יפ ל-2...לפרטים

08.09.24
19.09.24
12
2850 $
370 $

המעוניינים בג’יפ ל-2...לפרטים

מחיר הטיול כולל

* טיסה בינלאומית (כולל מיסי נמל נכון ליום 1.12.22)
* בתי מלון ובתי הארחה מדרגת תיירות טובה (מהטובים שבנמצא), לינה ביורטה 4-5 אנשים ליורטה ואירוח בבית מקומי.
* ג’יפים אוטומטיים בנהיגה עצמית לפי 4 איש בג’יפ.
* מיניבוס / רכב מסחרי ממוזג המותאם להסעת מטיילים בכבישים הרריים צרים ובדרכי עפר
* סיורים וכניסות לאתרים לפי מסלול הטיול
* פנסיון מלא כשר בכל ימי הטיול + ארוחות צהריים בפיקניקים
* מכשיר קשר בכל ג’יפ
* מופע פולקלור
* סדנה לבניית יורטה
* שיט באגם איסיק-קול
* מים מינרליים לכל ימי הטיול
* מדריך מצוות “שי בר אילן” ומדריך מקומי דובר אנגלית, מכונאי, רכב לוגיסטי וצוות עוזרים בהתאם למסלול הטיול.
* טיפים לנותני השירות בחו”ל

המחיר אינו כולל

* ביטוח נסיעות, בריאות ומטען
* הוצאות בעלות אופי אישי
* טיפ למדריך הישראלי (מקובל 5$ לאדם לכל יום טיול)
* הוצאות בעלות אופי אישי
* כל מה שלא צוין בסעיף “המחיר כולל”

כדאי לדעת

* ייתכנו שינויים במסלול בהתאם לעבירות בכבישים.
* ימי שישי ושבת, ימי חג וחול המועד בארץ, ימי א‘ וחגים בחו”ל אינם נחשבים למניין ימי עבודה.
* במידה והוצאו כרטיסי טיסה כלשהן או נקנו שירותים נוספים כגון אשרה וכד‘, יתווספו מחיריהן לדמי הביטול הנקובים לעיל.
* שערי מטבע: בשל השינויים המשמעותיים החלים מדי יום ביומו בשערי המטבע בחו”ל מול הדולר, ואשר גורמים לייקור של השירותים בדולרים, ייערך חישוב מדויק של הטיול לקראת מועד היציאה ומחיר הטיול יעודכן בהתאם. כל תוספת בגין ייקור זה תחול על הלקוח עד לתשלום מלוא מחיר הטיול בפועל. הערה: כל תוספת עתידית של מסי נמל או תוספת דלק תחול על הלקוח.
* יש לוודא שהדרכון תקף ל-6 חודשים לפחות.
* מחיר הטיול מבוסס על מינימום של 20 נוסעים משלמים.
* בכל מקרה של שינוי, ביטול או תקלה הקשורה לטיסות, לשיט או לתעבורה תחול האחריות על חברת התעופה או התעבורה.
*יתכנו שינויים במסלול הטיול עקב שינוי בזמני טיסות וסיבות אובייקטיביות אחרות.
* תנאים ואחריות כפי שמופיעים באתר.
* התוכנית מתארת את אתרי הביקור אך לא בהכרח את סדר הביקורים לאורך הימים.
* טיולי הג’יפים מבוססים על השכרת רכבים מחברת השכרה. עם שכירת הרכבים יחתמו כל המעוניינים לנהוג על חוזה שכירות הכולל התחייבות לתשלום נזק חדש לרכבים במידה וייגרם במהלך הטיול, עד לתקרה של 1,000 דולר לרכב השתתפות עצמית. כל רכב יידרש בנוסף לחתימה להפקיד עירבון של 600 דולר במזומן אשר יוחזרו למטיילים בתום הטיול. במידה והיה נזק חדש יחויב צוות הג’יפ בעלות הנזק (כאמור עד לתקרה של 1,000 דולר לרכב). אין כל כיסוי ביטוחי לעבירות תנועה ונהיגה פרועה.

תנאי תשלום
• דמי רישום: מרגע ההרשמה ועד הפיכת הטיול למובטח, יחויב הנוסע ב-$500 לאדם.
• סגירת תשלום: מרגע הפיכת הטיול למובטח.

תנאי ביטול
• עד 60 ימי עבודה* לפני יציאת הטיול יחויב הנוסע ב-$47 דמי רישום בלבד
• 59-40 ימי עבודה* לפני היציאה יחויב הנוסע ב-25% משווי הטיול
• 39-14 ימי עבודה* לפני היציאה יחויב הנוסע ב-50% משווי הטיול
• 13-8 ימי עבודה* לפני היציאה יחויב הנוסע ב-75% משווי הטיול
• מ-7 ימי עבודה* לפני יציאת הטיול עד למועד היציאה יחויב הנוסע בכל מחיר הטיול כולל כל העלויות הנלוות.
במידה וכורטסו טיסות כלשהן או נקנו שירותים נוספים (ויזה, למשל) יתווספו מחיריהן לדמי הביטול הנקובים.
* ימי שישי ושבת, ימי חג וחול המועד בארץ, ימי א‘ וחגים בחו”ל אינם נחשבים למניין ימי עבודה.

css.php