מטיילים כותבים על המזרח הרחוק

בהדרכת חיה סולומון

טיול ליפן

בס”ד                                                                                                                                                         28 נובמבר 2017

לכבוד:
מר מוטי זלוטניק,
חברת שי בר-אילן.

ביום חמישי  האחרון חזרנו — קבוצת מטיילים מטעם שי בר אילן — מטיול של 12 ימים ביפאן. החוויה המרגשת שעברנו ממריצה אותי לכתוב מכתב של הערכה ותודה.

לטיול המרתק שהיה לנו אחראית באופן בלעדי המדריכה שלנו, הגב’ חיה סלומון. ועל מנת שלא נמנע טובה מבעליו, ברצוני לקשור לה כתרים:

קודם כל היה ברור שהלוגיסטיקה כולה נתונה בידיים נאמנות, הן באשר לביטחון האישי, הן באשר לתנאים הייחודיים של קבוצה שומרת מצוות, והן באשר לתיכנון לביצוע של המסע המורכב.

שנית, הגב’ סלומון העניקה לנו הדרכה מקצועית ומפורטת, לא רק באשר למקומות הטיול, אלא גם באשר להקשר התרבותי וההיסטורי של יפאן. בזכותה חווינו במלוא משמעותו  של המושג את הקסם של הארץ המיוחדת הזו, ובכך היא העשירה מאד את ידיעותינו ואת עולמנו.

אולם מעבר למקצוענות נהנינו מן האופן שבו הדברים נוהלו. היא השכילה לשלב חן ואסרטיביות, אחריות מוחלטת לשלום כולנו יחד עם מאור פנים ושמחת חיים. היא אכן התנהגה כלפי כולנו בנועם ובידידות — והתוצאה היתה אווירה של רעות ואחווה.

בשם כל הקבוצה אני שמחה להעביר את הערכתינו הגדולה ותודתנו העמוקה על ההדרכה המצויינת הזו.

בברכה,

אלה בלפר

עוד על טיול כשר ליפן לשומרי מסורת – לחצו כאן>

צור קשר חזרה לדף הבית להמלצות מטיילים נוספות
css.php