מטיילים כותבים על המזרח הרחוק

טיול ליפן בהדרכת בלהה רשף

טיול ליפן

בס”ד

יום שני כ”ג אלול תשע”ו  

‏2016/09/2016

בלהה רשף, מדריכת הקבוצה לטיול ביפן, 11.9.2016, מטעם חברת שי בר אילן.

כמו בכל טיול מאורגן נקבצו ובאו חפצי טיול מכל קצוות הארץ, ישראלים מכל גווני הקשת החברתית, מאוחדים כקבוצת סקרנים אל מול החוויות הצפויות בארץ יפן.

קבוצה עם ציפיות אשר על כתפייך המדריכה בלהה האחריות להובילה במסלול המוגדר מראש וגם קצת מעבר לכך, כיד הדמיון ויצירתיות שלך בלהה. אכן, כדרכך בקודש, הובלת אותנו בגאון וביצירתיות האופיינית לך,  במסע רגלי מפרך ואחר, באתרים המרתקים של יפן, מסע עמוס חוויות בלוח זמנים צפוף שבסיומו הגענו אל החדר במלון עייפים אך מרוצים, מרוצים גם מהחוויות החברתיות שעד מהרה החלו להצטבר כאשר כל אחת ואחד מאתנו תרם את חלקו לאווירה וחש מחויב להשתלב בהומור, בהרחבת הדעת ומהתכנים שתרמו חברי הקבוצה כל אחת ואחד מעולם התוכן שלו.

ניכר היה שאת בלהה בקיאה מאד בחומר הרקע של יפן לפרטי פרטים. עשית רבות להעשרת הידע שלנו, בדרכי נועם וברגישות רבה לצורכי הקבוצה. אפשרת לכל אחת ואחד מאתנו להתבטא כיחידים וכקבוצה.

מפעם לפעם פינקת אותנו בהפתעות מחוץ למסגרת, בטבעיות האופיינית לך.

אך מה לעשות, כל דבר טוב בא לסיומו, כך גם הטיול המרתק והמהנה הגיע לסיומו עם טעם של עוד. נקווה שכמילות השיר: ” הימים חולפים,,,,,,,,,,,,תקופה עוברת,,,,אבל המנגינה תמיד נשארת” כמו שלהבת שאינה דועכת כל עוד רוח הקבוצה מפעמת, הטעם הטוב ישפיע שפע אנרגיה חיובית ואור גדול בליבותינו.

וכיאה לימי הרחמים והסליחות, ערב ראש השנה התשע”ז ויום הכיפורים, יברך האל אותנו, את מדינת ישראל, את עם ישראל, את צבא הגנה לישראל וישלח רפואה שלימה לכל חולי ישראל ולחיילי צה”ל. ה’ ייתן תקווה טובה לימים טובים לכולנו.                 שנה טובה ומבורכת

ולך חיה, יד ימינה של בלהה, תודה מיחדת על תרומתך להצלחת הטיול , תרומה חשובה הראויה להערכה רבה.

ברכת הצלחה בהמשך דרכך

בכבוד רב
יואל שאול כפר יונה

עוד על טיול כשר ליפן לשומרי מסורת – לחצו כאן>

צור קשר חזרה לדף הבית להמלצות מטיילים נוספות
css.php